Heerlijk, zo'n koekje knuffel voor het slapen gaan
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-14 02:31
Haha Dana, en je wilde Isis niet knuffelen
Met Isis en Fire gaat het erg goed. Isis is nog iets kramperig maar eet als een bootwerker dus het is puur het krimpen van de baarmoeder wat pijnlijk is. Ook is ze al wat begonnen aan het opvoeden van Fire, volgens mij gaat dat ook nodig zijn
PG is nog hetzelfde als gisteren. Snazzy heeft duidelijk meer uier en had vandaag 14 op de refractometer en pH 6.8.
Zal morgen kijken of ik tijd heb om een topic voor Fire te maken, hier iig al vast een paar foto's:
En speciaal voor Valuna, PG is 12 en 14maart 2013 gedekt, ga maar rekenen Op Mare Stare staat ook gewoon 28 januari, misschien kijk je naar een andere merrie? Je mag uiteraard ook vanaf 28 februari gaan kijken naar PG, daar doe ik niet moeilijk over...
Ahh knappe koppie Hopelijk krijgt hij snel vriendjes en vriendinnetjes erbij.
sandorra
Geplaatst: 02-02-14 02:43
Wat een pracht kereltje marije.... was mooi om 'live' mee te kunnen kijken..En wat eenmooie naam ook weer hoe doe je dat toch.... Hoe groot zijn de veulentjes eigenlijk als ze net geboren zijn... Lijkt mij leuk als straks al het kleine grut er is een keertje bij jou te komen kijken. Als het mag en kan. Moet ik eerst weer hersteld zijn van operatie en weer auto mogen rijden... We hebben elkaar vorig jaar ontmoet in Assen. En was helemaal weg van deze kleine paardjes.
Wat een heerlijk fanatiek menneke is het zeg. Wat voor regel hanteer jij met betrekking tot een dekentje bij je veulen? Doe je dat afhankelijk van de temperatuur?
Mdominique
Geplaatst: 02-02-14 09:55
Hoi ik volgde al een tijdje maar had nooit wat gepost Wat een schatje is het zeg jammer dat ik het niet heb gezien maar welke krijgt nu waarschijnlijk het eerstvolgende veulen?
_Elaine_
Geplaatst: 02-02-14 09:55
Wat een heerlijk ventje is het zeg Leuke foto's ook van hem!