Set vind het gewoon leuk om het vrouwtje een beetje ongerust te maken met haar titten. Wij hebben ook zo'n touw voor Zos, klöteding is het maar paste zo mooi bij het halster.
Set wil je gewoon even op stang jagen . Houdt je scherp
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-14 17:16
Setjes banden beginnen nu een beetje, paar week geleden merkte ik het eerste verschil (net naast de aanzet van de staartwortel iets zachter) en nu zie ik het ook al aan de vulva en de huid daarnaast, wordt iets slapper. Uiteraard minimaal en niks om zorgen over te maken Maar wel leuk om te zien, en ben blij dat ik zo goed weet hoe het normaal is en dat ik dus de verschillen meteen opmerk.
Vandaag had ze minder last van de hitte dan gisteren, heb haar ingesprayed met vliegenspray (vindt ze altijd vreselijk) en dat leek meteen te helpen. Uier is heel rustig, mooi klein en al 2 dagen zonder enige harsjes.
Jammer hè zonder die knop is zoveel makkelijker dan reageren haha. Ze heeft het warm inderdaad, eergister en gister heb ik haar natgegooid met lauw water, vandaag was het niet nodig volgens mij. Ze moet maar even doorbijten, meer kan ik ook niet voor haar doen! ben dolblij met de schaduw in de wei. Hopelijk kan iemand gauw mee om weer naar het meer te gaan, hoewel de wandeling erheen misschien te heet is. We hebben ook een vijver waar ik vroeger wel met mijn pony in ben gegaan, kan eens kijken of we daar 1x doorheen kunnen wandelen
oeh, dat is een leuke foto zeg!!! kunnen ze staan in die vijver?
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-14 22:29
Ja het is ondiep ik denk tot m'n middel of nog niet eens! Weet alleen niet of de bodem nog stevig is De vijver stopt ongeveer net buiten de foto dus het is geen enorme grote vijver.
oe! ik ben laat maar ook heel benieuwd ^^ wat een mooierds
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-14 15:18
Set is nog steeds rond, en erg aandacht zoekend. Haar vulva wordt minimaal slapper, de huid er rondom hangt met minder plooien, is veel zachter en ik kan bij wijze van spreke zo naar binnen koekeloeren Maar de billen zelf nog relatief strak. Uier al dagenlang heel rustig.
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 13-06-14 15:21, in het totaal 2 keer bewerkt
Zo ze wordt bol , duurt ook nog maar een paar maand!
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-14 15:43
Kabayo dan moet je wel bijna wat vinden toch.. Het veulen zou dan al meer dan 30 kilo wegen. Ik ben bang dat je iets anders hebt gezien, hoor je zo vaak met darmen. Ik ben er ook lichtelijk van overtuigd geweest dat Blue drachtig was, en die was hartstikke leeg. Denk eerder dat je merrie in een vroeg stadium al heeft verworpen.
Bij mij drinken ze meer als het gras droger wordt, dus dat kan het ook zijn.
Fotsy
Geplaatst: 14-06-14 19:59
Wat ziet ze er toch mooi drachtig uit, die gaat gelukkig zijn met haar kleintje .
Kabayo ook allemaal al meegemaakt, raar gevoel dat er niets meer komt. Dacht ook dat ik het goed zag bewegen, zelfs DA had dit gezien en toch merrie leeg. Die darmen kunnen soms echt wel heftig tekeer gaan.
Jazeker. Wel een 'oude', 13 met de bevalling. Ik heb haar december 2012, dus de winter voor het dekseizoen, laten checken omdat ik het niet zomaar aandurfde! Heb haar sinds ze 5 was maar eerder dekken was geen optie voor mijn ouders, die vonden die ene pony voor mij wel genoeg