Wij hebben ook zo'n touw voor Zos, klöteding is het maar paste zo mooi bij het halster.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Houdt je scherp
Maar wel leuk om te zien, en ben blij dat ik zo goed weet hoe het normaal is en dat ik dus de verschillen meteen opmerk.
is zoveel makkelijker dan reageren haha. Ze heeft het warm inderdaad, eergister en gister heb ik haar natgegooid met lauw water, vandaag was het niet nodig volgens mij. Ze moet maar even doorbijten, meer kan ik ook niet voor haar doen! ben dolblij met de schaduw in de wei. Hopelijk kan iemand gauw mee om weer naar het meer te gaan, hoewel de wandeling erheen misschien te heet is. We hebben ook een vijver waar ik vroeger wel met mijn pony in ben gegaan, kan eens kijken of we daar 1x doorheen kunnen wandelen 
kunnen ze staan in die vijver?
ik denk tot m'n middel of nog niet eens! Weet alleen niet of de bodem nog stevig is
De vijver stopt ongeveer net buiten de foto dus het is geen enorme grote vijver.

Maar de billen zelf nog relatief strak. Uier al dagenlang heel rustig.
Ze wordt lekker bol.
Ik heb nu nog een scan gehad op 9 maand dus weet het echt heel zeker, maar wat lijkt me dat zuur zeg.
, duurt ook nog maar een paar maand!
Gek genoeg drinken ze nu meer dan met de heetste dagen
en dan ineens zo'n knappe papa. Wordt een leuke ervaring volgens mij!