Jammer genoeg precies voordat Mierela begon in slaap gevallen, maar heerlijk om er dan vanochtend zo'n prachtig meisje naast te zien staan. Gefeliciteerd, daar mag je trots op zijn Net de bevalling terug gekeken en erg leuk om te zien, super dat we mee mochten kijken Nicole! Heerlijk om haar zo actief langs Mierela te zien huppelen
Vannacht de bevalling gemist vanmorgen vroeg terug gekeken.. Oma ook helemaal enthousiast en wilde het net graag ook zien, helemaal verbaasd! Wat een prachtig veulen en goede bevalling! Zit sinds vanmorgen weer de hele tijd met de webcam aan! Hopelijk komen er foto's van buiten
_Mirjam
Geplaatst: 28-03-16 12:54
Gefeliciteerd met het mooie veulen!
Pocca_Locca
Geplaatst: 28-03-16 13:01
Van harte gefeliciteerd met dit prachtveulen En heel leuk dat het live te volgen was.. ( helaas zelf de bevalling gemist, maar ik ga het filmpje wel kijken)Bedankt daarvoor, erg leerzaam en mooi!!! Rust lekker uit, en genieten maar! Dat het een mooi en lang leven zal krijgen!
O wat heeft ze het spannend gehouden Nicole! Gefeliciteerd met jullie prachtige merrie, ze kleurt mooi mee met het zaagsel/ vlas!
Gaat alles goed?
idylle
Geplaatst: 28-03-16 13:41
Van harte gefeliciteerd Nicole! Ik had gisteren nog even m'n gokje aangepast; palomino merrie ipv hengst met 2 witte achterbenenen links voor een klein sokje en een bles. Alleen de palomino os niet goed, maar de rest klopt precies! Ik wilde net naar bed gaan (was al boven) toen ze (voor de zoveelste keer) begon te draaien dus hup weer naar beneden en dat was maar goed ook. Wat een voorbeeld bevalling zeg!! Ik vindt de naam Dutchess wel erg mooi. Geniet van dit mooie meisje!