Verwacht ook geen plofuier hoor maar er zit .eindelijk werking in. Daarnet binnen stond hij wel hard, maar nu ze een half uurtje buiten staat is het al terug veel zachter en ik denk ook wel dat die terug gaat slinken.
Niet te vroeg juichen nog (want dat hoort het veulen en dan draait ie zich straks nog ff lekker een keertje om om nog langer te blijven zitten) maar dat ziet er naar uit alsof het de goede kant op gaat! Kom maar op met de beeb!
Nee ik denk zeker niet vanavond. Als het volgens het boekje moet gaan dan zou ze eerst nog een echte volle uier moeten krijgen, die niet meer terugloopt, die harst en kegelt. maar ja ik zeg wel als ze het volgens boekje gaar doen... Wat ik wel verwacht
Pfoeeeee, kreeg daarnet bijna een attack! Had Elina vanmorgen buiten gezet en stal eigenaresse zou ze binnen zetten tegen de middag, omdat het dan normaal niet uit te houden is.
Kreeg ik in 1 keer telefoon van haar (terwijl ik ng nooit telefoon had gekregen, ze bericht normaal altijd )... Ik dacht: NEEEEEEEE??? Maar was gewoon met de vraag of Elina buiten mocht blijven omdat nog goed te doen was en ze zo lekker aan het grazen was!
pretty
Geplaatst: 13-06-14 15:23
de uier is zeker gegroeid hoor!
Haha kan me voorstellen dat je schrikt dan. Hier ook hoor,als mijn schoonmoeder me opbelt terwijl er een pony op knappen staat en omgekeerd,als ik haar opbel,dan springen we steeds uit ons vel.
Hahaha ja ik kreeg echt een hele adrenalinestoot door mijn hele lijf. Heb dus al een beetje mogen proeven hoe het gaat zijn als het echt zo ver is! haha!!
Ja inderdaad, dat was het tweede waar ik aan dacht... kom net van haar, uier geslinkt. Jammer test gaf 7.0... Heb wel nog een filmpje voor jullie sebiet.