Grr, ik ben morgen op vakantie voor een week, dus Fab, kom op! Vandaag aub!
marygoround
Geplaatst: 12-04-14 16:30
15 april, zou niet beter kunnen; mijn verjaardag, volle maan en iemand vertelde iets over een roze gloed over de maan.. dat word dus een merrietje he (;
Leuk welcome back kado mocht ze het dan uitgepoept hebben Ga rond 8/9 uur nog een keer kijken want moet dan toch voeren en hoop zo dat die test gezakt is...
Cerosa
Geplaatst: 12-04-14 17:42
Nou volgens mij word dit een van de eerste merries ooit op ks die de 100 pagina's gaat halen nog voordat het veulen er is Misschien gewoon allemaal briefjes ophangen als hint dat er super veel mensen het veulentje willen zien? edit: Ik hoop ook inderdaad dat de test nu een keertje goed zakt!
Dat uitkijken werkt inderdaad niet. Vanmiddag nog geprobeerd bij een Shetlander die ook bijna moet. Resultaat was alleen dat het veulen in de buik steeds harder de polonaise ging doen
Dat zei ik ook. Mams Had zich verstopt in de schuilstal dus ik was al bijna in paniek. Staat ze daar te suffen en heeft het er moeilijk mee. Heb er naast gezeten en hele gesprekken gevoerd maar het werkt echt niet. Het trapte als een malle tegen de zijkant en niet de achterkant bij de uitgang
Beste remedie is wachten? Verschrikkelijk.
Mijn merrie was vorig jaar 2 weken te vroeg dus voor mij kwam het plots en was het niet zo slopend Maar nu des te meer
Dat is gewoon lastig omdat er gewoon 6 pagina's per uur bijkomen, en dan is er gewoon niks gebeurd.
Anoniem
Geplaatst: 12-04-14 19:05
set_elkol schreef:
jemig kunnen jullie niet gewoon normaal hier op het veulen wachten? van zulke posts word ik echt gek.
Nee, dat kan ik niet
xAnthea
Geplaatst: 12-04-14 19:07
Wie weet komt het veulen wel als Bokt stopt met er zo hard op te roepen
Ymor
Geplaatst: 12-04-14 19:09
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook wel een beetje irritant vindt. Net als dat iedereen ineens gaat vertellen wanneer ze jarig zijn..
Een paar dagen geleden dacht ik echt dat het super snel zou komen. Toen ineens de test begon te dalen. Maar volgens mij is hij nog geen een keer echt 6.4 geweest of wel? Iedere keer een beetje er tussen in. Zodra die 6.4 is gaat het ineens heel snel denk ik. Het zal dan geen cookie worden haha