Set houdt me weer voor de gek Maar nu de DA is geweest wil ik me geen zorgen meer maken, wat heb ik een rare merrie. Denk dat ze reageert op warm weer. Eerste hete dag en het is weer raak.
uier voelt wel leeg en is verder niks aan de hand
ze is zich van geen kwaad bewust
En Blue heeft spannende dingen meegemaakt vandaag:
gelukkig is dat rare ding weer uit Ik weet dat het eigenlijk een lage neusriem is maar er zaten geen gaatjes in de neusriem meer
Oh wat fijn om te lezen dat het goed gaat met Set. Kan me je zorgen best voorstellen. Is toch de eerste keer dus dan ben je extra alert op veranderingen. Kleurtje staat Blue mooi zeg.
Ben echt benieuwd naar het veulen ! Gisteren een paar prachtige Rocky veulens gezien, wat een cuties.
Fotsy
Geplaatst: 08-06-14 23:18
Veulen zal wel cremello zijn want lethal white is niet levensvatbaar.
Set dan ben je vandaag op tien minuten afstand van bij ons, als je de E40 zou nemen richting antwérpen, na de afrit van wetteren, zie je onze boerderij op je rechterkant
Lethal White sterft of moet worden ingeslapen binnen 72 uur na geboorte. Google maar eens.
Ze maakt het spannend, ben erg benieuwd!
Fotsy
Geplaatst: 09-06-14 11:09
Jep want blijkbaar ontbreekt er een stuk darm ofzo en is heel pijnlijk. Heeft wel niets met het crème gen te maken.
Evelien__
Geplaatst: 09-06-14 12:13
Lethal White veulens bezitten tweemaal het gen voor Overo, deze zijn helemaal wit en sterven kort na geboorte. Ze kunnen zich niet ontlasten daar het uiteinde van de dikke darm geen zenuwcellen bevat.
Zo hebben wij het geleerd en staat het in mijn cursus in elk geval
ben heel benieuwd of baby een babypluis zal zijn of een gladde baby, waarschijnlijk dat laatste, in juli/augustus
Fotsy
Geplaatst: 09-06-14 22:38
Dus moest je nu in haar buik kunnen kijken, zou je haar kleurtje al zien, oei spannend, kan je niet even piepen ? Heb geen geduld he Maar het ook zo spannend
Ik tel mee af! Set ziet er zo'n schat uit zeg! En die Blue dan! Echt om te smelten!!
We zijn het er in elk geval allemaal over eens dat het sowieso een kanjer van een veulen wordt, met zo twee ouders! Misschien is het al gevraagd of heb ik erover gelezen maar ga je het veulentje zelf houden TS?
Ginam
Geplaatst: 09-06-14 23:12
Dat schiet al op Katja! Het wordt vast een mooi najaar, dan is een pluizige vacht nog niet nodig En vacht nu al zien, neemt de helft van de verrassing weg
Laatst bijgewerkt door Ginam op 09-06-14 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt