Zijn blesje is net een vlieger in de vorm van een hart, net als deze:Naam.. love is in the air, roepnaam Arie?
KootMiraDrum schreef:Zijn blesje is net een vlieger in de vorm van een hart, net als deze:[ [url=m/7Q3bQE.jpg]Afbeelding[/url] ]Naam.. love is in the air, roepnaam Arie? Dacht ik ook al idd!Heel mooi veulen!
Bedankt voor alle felicitaties Nu een naam... En.... Cookie is NEXT!17 maart zit ze op 300 dagen dus ik heb gelukkig even pauze Gisteren wilde ze het veulentje van Amy wel hebben hoor Ze zat steeds te mummelen naar hem.
Zo lief....ze wacht nog maar ff op haar eigen veulen....bruinbont en prachtig hoofdje....ze heeft hem mooi afgewerkt.
Cookie bakt wat langer af denk ikNamen bak ik niks van , dan word het Speedy Gonzalez :') (want hij was zo snel eruit en ik de benen)
Ik zag Cookie op de cam ook al steeds heen en weer lopen ja, te schattig Dat blesje is echt te leuk, net een uitgelopen hartje
De naam moet iets worden met DT Fire's ... N ...Vind het wel leuk om dat erin te houden en lekker herkenbaar als veulen van Fire.
Klinkt wel leuk. Maar wat word dan zijn roepnaam?Fast en furious was er toch al vorig jaar of jaar ervoor?