Wauw, wat is hij mooi! Gefeliciteerd! Fijn dat Lenthe het ook goed doet! Ik vind Winther eigenlijk juist ook wel passend bij een donker veulen, ben benieuwd wat het wordt.
Noooo heb ik het alsnog gemist, maar dan ook echt volledig want ik kijk nu pas weer.. Wat een ontzettend lekkerding! Ben heel benieuwd naar meer foto's
Sammybomb
Geplaatst: 22-02-17 15:11
Wat een knappe veulens!! Ben erg benieuwd naar de droog foto's
Icecrystal
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-17 15:32
Helaas is het echt pokken weer dus ik kon geen foto's maken buiten.
Ik denk toch dat hij valk is! Het was vanacht lastig te zien door het donker en hij heeft wel een groene gloed over zijn ogen maar verder geen champie kenmerken .
Agh, valk is ook mooi .
Omdat de naam met een E moest beginnen, en een El Winther voor ons toch echt licht moest zijn, hebben we een naam gezocht die wel bij zijn kleurtje past!
Hij is super knap en idd wat een lange stelten seg Ik vond zijn snoetje al verdacht donker voor een champie maar wilde jullie niet van jullie champagne-bubbel halen Ik vind persoonlijk valk véél mooier, haha
Hij is super knap en idd wat een lange stelten seg Ik vond zijn snoetje al verdacht donker voor een champie maar wilde jullie niet van jullie champagne-bubbel halen Ik vind persoonlijk valk véél mooier, haha