Best raar... Doe je de eerste keer een melktest bij Dynamic, heeft ze witte melk, refractometer waarde van 32+ en ph 5.5 Weet nog niet of ik haar ga geloven
Ze eist gewoon veel kijkers tijdens haar uitzendtijd
Kanto
Geplaatst: 01-04-16 08:27
Whaat? Das heel raar
Caitlin_K
Geplaatst: 01-04-16 08:34
MarijeR schreef:
Best raar... Doe je de eerste keer een melktest bij Dynamic, heeft ze witte melk, refractometer waarde van 32+ en ph 5.5 Weet nog niet of ik haar ga geloven
O jeetje dat gaat hard opeens Nou ik ben benieuwd hahaha
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-16 09:23
Ze zit op 303 dagen. Aangezien ze al eens is bevallen op 305 verbaas ik me bij haar nergens meer over Maar volgens mij doet ze een Cookie en loopt ze nog minimaal 2 weken met deze melkwaardes...
Ik heb de buitencam aangezet, ze loopt op het stukje rond de molen en kan nog naar achter op het pad naast de paddock.
Oh en de mensen die mij kennen, weten dat ik geen grapjes maak over merries en melktesten. Zeker niet 1,5 week voor een show waar ik met paarden heen wil. M'n vader was al helemaal opgelucht: oh dan is het veulen er al voor je weg gaat Nou pa, dát weet ik nog zo net niet...
Joh, het wordt schitterend weer. Zag aan de afgassen van de afvalverbrandingsinstallatie hier in de buurt dat de windrichting al duidelijk is gewijzigd.
Ik zeg, super weekend om een veulen te krijgen!! Nu hopen dat Dynamic dat ook vindt
Ik zou haar ook goed in het oog houden.. Er komt prachtig weer aan, dat zorgde vorige week ook voor een veulen-boom in het DBT he dat is toch echt een lage ph, je zou toch denken dat ze daar niet zó lang mee kan lopen he..?
He wat? Ik kom even rustig voorbij schuivelen omdat ik Dynamic pas over 2 a 3 weken had geschat, lees ik dit opeens
owens-mama
Geplaatst: 01-04-16 10:09
Het blijft een grapjas die dramatic. Ze houd jullie zo wel lekker alert. Maar hoe vaak hebben we niet nachten achtereen gezegd. . Daar gaat ze het gaat beginnen. En de volgende ochtend niks noppes nada... Dus ik vrees dat ze dit gewoon weer gaat doen
Kom ik hier even snel checken zie ik dit nieuws!!!spannend! Marije verwacht je zelf iets komende 24 uur? Of geloof je het nog niet haha...?
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-16 09:49
Ik geloof haar nog steeds niet Melktest vanmorgen 31 op de refractometer en pH 5.5. En 3x vals alarm van Miss D en 1x vals alarm van de brandmelder. Kort nachtje