Jullie zijn weer echt (prettig) gestoord! Heb mn bril maar opgezet om alles bij te lezen. Maar helaas nog geen veulie... gisteren speciaal afgezegt zodat slurfje rustig kon komen komt ie niet.... Renee toch maar dat dansje proberen dan je weet maar nooit! Beetje kunnen slapen San??
Ik ga wel als een demente adhder rondjes op mijn stoel draaien goed?
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-15 14:15
Al uitgedraaid Mira???
Het zonnetje schijnt, Lucht is blauw kleine bleekscheet kom maar gauw....
Voor de dames hier ik heb het doorgegeven aan Rene dat jullie hem missen en zijn dansje ook....
Nee ik heb echt weinig geslapen het alarm bleef afgaan en de eerste keer was ik in coma heb ik alle apparaten uitgezet,foons en laptop en tablet omdat ik niet wist waar dat afschuwelijke gepiep vandaan kwam,tot Lisa zei moet je dat knopje alarm niet uitzetten Maar dat beloofd wat als het nog langer gaat duren,zet ik hem gewoon in slaap uit....
Nikan staat bij Princess en Blonde en Yazhi,kijken of hij illegaal aftapt,voorlopig staat hij al verpicht uren te kroelen met Princess..... Zal straks kijken of ik nog leuke foto's kan maken van hem zusje.....
Ja allang werd kotsmisselijk en de hond snapte het niet hahaha Jaaa foto's!! Geen gezwollen koker bij Nikan? (Mijn oude hengst toen ie geruind werd had dat wel verschrikkelijk)
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-15 14:32
Toen hij thuis kwam wel,maar nu gaat het goed,wel iets gezwollen...