Dat een geheel wordt het inderdaad, moeilijk uit te leggen. Fijn dat ze goed eet, deed luna hier ook tot aan de bevalling. Ben benieuwd hoe lang ze ons nog in spanning houdt
Wát een buik heeft ze gekregen zeg Wat ik me wel afvraag, stel je had nooit op bokt een foto gezet, hoelang had je dan gedacht dat het een grasbuik was?
Haha, ik denk dat we het nu wel gezien zouden hebben! maar ik ben hééél blij dat we het toch zo "vroeg" wisten, anders had ik haar misschien op regime gezet en dat had zeker niet bevorderlijk geweest voor haar en de kleine. Dus gelukkig kan ik toch haar voeding in de laatste belangrijke maanden aanpassen aan hun noden!
die buik is echt enorm! ben heel benieuwd naar het veulen!
kappiegirl
Geplaatst: 12-06-14 12:40
Uier kan nog wat voller spenen staan nog wat naar elkaar toe maar is naar mijn mening niet terug gelopen in vergelijking van vorige foto... Ze maakt nu wel duidelijk sprongen in haar verandering. Kling is stuk losser als vorige foto en buik vind ik toch al verder naar achter gaan in vergelijking met vorige week... Denk dat ze het wel een stapje spannender aan het maken is al.
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-14 13:15
LoveUggs schreef:
Heb je nog een foto vanaf achter? Ben wel benieuwd hoe dat nu dan veranderd is!
Nee jammer genoeg niet kan ik wel maken. Maar heb de indruk dat het terug goed dik is hoor!
ik volg dit topic al vanaf het begin en ik vind het echt heel spannendXD onze shetlander zag je nog niks aan alleen de dikke buik en opeens stond er een piepklein veulen naast!
Ja mijn kleine mie houdt het spannend! maar ik denk wel, dat als ze nu begint met vorderingen te maken, dat ze ineens doorzet en niet weer helemaal terug bij af begint. ik hoop gewoon zo dat het niet te lang meer is en dat ze het niet doet 16 juni tussen 7h en 11h. dan heb ik nog een examen...
Ben wel heel erg nieuwsgierig aan het worden hoor! Zei een tijdje geleden al dat het er redelijk gelijk uit zag als onze merrie. En nu nog steeds haha. Ben heel benieuwd hoeveel ze gaan verschillen van elkaar