Jeetje je merrie maakt het wel spannend hé? Ik volg ook al, sinds het begin, trouw elke dag even de updates uit het topic. Ik gok op woensdag een merrieveulentje
Wat ik me afvraag is hoe die waardes dan zo kunnen schommelen? 6.4 was binnen 24 uur toch? Maar hij is al een aantal keer (bijna) 6.4 geweest en nu weer 6.8!? Hoe dan?
Wat ik me afvraag is hoe die waardes dan zo kunnen schommelen? 6.4 was binnen 24 uur toch? Maar hij is al een aantal keer (bijna) 6.4 geweest en nu weer 6.8!? Hoe dan?
6.4 is de kans binnen 24 uur een veulen groot.. Niet alle merries houden zich eraan
anneliesdj
Geplaatst: 11-04-14 23:15
Relax mensen, kan nog rustig 3 weken duren. Ze weten je toch altijd weer te verrassen. dus het zal vannacht wel komen
Anoniem
Geplaatst: 11-04-14 23:56
anneliesdj schreef:
Relax mensen, kan nog rustig 3 weken duren. Ze weten je toch altijd weer te verrassen. dus het zal vannacht wel komen
Sabbientje
Geplaatst: 12-04-14 08:01
Dustinlover schreef:
Zegt dat genoeg
Word echt moe van die merrie.. uier lijkt nu weer wat leger, test 6.8 dus heb de band afgelaten en ze zoekt het maar lekker uit
Had jij vorig jaar ook niet zo'n pony die ervoor zorgde dat jij op je tandvlees liep en heel bokt weken in spanning heeft gehouden? (om toen buiten het zicht van de camera's snel het veulentje uit te poepen) Heeft Fab daarmee gesproken En zich bedacht dat het leuk is dat na te doen. Al hoop ik dat niet voor je hihihhihi
Fem
Geplaatst: 12-04-14 08:07
Fewie... Maar die had geen precieze uitgerekende datum omdat het een 'oepsje' was.... (toch row?)
pfff... ik had vannacht gedroomd dat het veulen was geboren
in mijn droom was het een palomino hengstje. En toen ik wakker werd was ik half wel half niet blij: blij omdat het veulen geboren was en niet blij omdat ik hoopte dat het een merrie was