Ik hoop het niet voor je want dan zit je nog lang in spanning maar als ze net als mijn vorige merrie doet dan bevalt ze dit jaar met een heel vol uier op 14 maart van een bruine hengst.
crazy_funky
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-24 21:50
Zojuist op dag 311
Uier, weer voller inderdaad. En die gele stopjes(?) zijn ook meer geworden. Ze glinsteren niet naar mijn idee, voor zover ik kon zien. Dus lijkt mij geen hars.
Stille meelezer hier. Ik keek vannacht rond 3u even op de cam. Ben een nachtbraker en kijk geregeld even op de camera. Dacht toen dat ze vruchtwater verloor of de placenta eruit hing, maar ze was gewoon aan het plassen . Maar op de camera leek het echt heel donker
Mer1980, ja het is ook nog vroeg he, dag 312 vandaag.
TessaxQuincy, Ja die plas oogt heel donker op de cam. Maar heb dr live zien plassen maar is gewoon normale lichte kleur Ze moet ook regelmatig scheetjes laten en dan licht ze haar staart wat op.
Kabayo, ik merk wel dat ze niet veel zin meer heeft in dingen. Buiten doe je haar ook niet echt plezier meer mee. Ze loopt wel een rondje maar dan heeft ze het wel gehad. Aandacht vindt ze wel heerlijk. Zal vanavond weer even een foto maken en plaatsen. Die van vanmorgen is echt hetzelfde als gister avond
Nou inderdaad, waait flink hier. Ik heb ook het idee dat het vanavond sowieso niet komt en wellicht zelf het weekend ook niet. Maargoed we gaan zien, vorig jaar was het ook zo’n leuke verrassing haha.
Leuk een volg topic! Net even gespiekt op de camera! Ze staat nog rustig naar mijn idee!
TinkerTreas
Geplaatst: 22-02-24 23:38
KittyDylan schreef:
Ik gok nog een weekje. 3 april, valk merrie, als we aan goklijstjes doen
Dat is nog ruim een maand hoor. Arme pony
SCC
Geplaatst: 22-02-24 23:46
ik kijk al even mee op de livestream, maar het valt mij op dat ze best wel actief is. (op een goede manier!) en ook wel op de omgeving aan het letten ik heb in een ongeveer 2 uurtjes tijd haar al wel zien mesten en plassen, en ze loopt wat rondjes door stal. eet lekker, kijkt bij de buren? (dacht een ander paardenhoofd te zien)
KittyDylan
Geplaatst: 22-02-24 23:58
TinkerTreas schreef:
KittyDylan schreef:
Ik gok nog een weekje. 3 april, valk merrie, als we aan goklijstjes doen
Dat is nog ruim een maand hoor. Arme pony
Oei, maart sorry
Ik zat even met de eigen in de kop die voor april is