Heb je ook een volgtopic voor je kittens, of blijf je hier updaten? Wij hebben zelf ook Maine Coon kittens rondlopen (momenteel 8 weken oud) en ik ben ontzettend benieuwd hoe die van jou gaan uitgroeien! Wat een leuke kleurtjes ook!
Gefeliciteerd! Wat een prachtbaby's. Zowel het veulen als de kittens. Wat een babygeluk.
Ook gevolgd met Raya en Éowyn. Dat waren ook al zulke prachtige veulens, maar het is je weer gelukt.
Lottehorse27
Geplaatst: 23-02-23 08:31
Gefeliciteerd!! Fijn dat alles goed is gegaan! Wat toevallig dat ze nu beide op dezelfde dag zijn bevallen, nu ben je in ieder geval wel meteen van al het waken af en kun je eindelijk weer gewoon slapen
Half maart kom ik weer langs voor een clinic, dan kan ik de knapperd toch nog in het echt bewonderen
Stille meelezer. Veulens is gelijk erg mans dat ie met een kuip aan het slepen is. En zoveel kleurtjes van een kater?
Pandora2
Geplaatst: 23-02-23 10:02
Zo fijn dat alles goed gegaan is !
Die kittentjes zijn echt te schattig ook. Ik wil ze allemaal hebben
Aramis is een mooie naam ! Hij is echt al bijna helemaal uit de kreukels en vindt de eetbak duidelijk heel erg interessant, dat belooft Is de eerste keer in heel mijn carrière dat ik volledig juist gegokt heb denk ik
Pluisjes, allemaal pluisjes. Wat een schatjes. Aramis heeft echt al lange stelten. En dat hij nu al dingen pakt en mee sleept Ben verliefd. En dan gooit je kat ook nog 6 pluisjes in de wereld. Fluffy overload. Riep net heel hard Ahhaaa, en gelijk een paar collega's over mijn schouder meegekeken. Met het commentaar dat je wat te stellen krijgt met Aramis