Wat een plaatje! Gefeliciteerd! Gelukkig alles goed gegaan en nog een merrie ook!
Vind je het jammer dat ze niet bont is?
Dank je wel! Ik ben heel blij met de kleur. De mooiste kleur vind ik bruinbont met veel bruin en klein beetje wit, maar daarna komt effen bruin. Ik had gedroomd dat de veulens (want in mijn droom waren het er twee) 95% wit waren. Dan vind ik dit mooier
kallipooh
Geplaatst: 30-07-22 09:26
Wat een ongelooflijk schattig veulen en ik vind je merrie ook echt prachtig! Blij dat het goed is verlopen, gefeliciteerd!
thequeensmum
Geplaatst: 30-07-22 09:27
Wat een moppie, gefeliciteerd Weet niet of het al genoemd is: Vayana
CaptainJS
Geplaatst: 30-07-22 09:28
Gefeliciteerd! Wat ziet ze er schattig uit.
ellepel
Geplaatst: 30-07-22 09:30
ik vind vashinka ook wel passen. past mooi bij ciara en ishara en er zit nog een beetje van katinka in.
Aaah gefeliciteerd. Wat een mooi meisje! Is er ergens nog een kans dat ze gaat schimmelen of is dat 100% uitgesloten? Ze lijkt wel iets een lichtere rand om de ogen te hebben namelijk.
Wat voor soort naam zoek je? Nederlands of Engels? Moet het iets betekenen of een “gewone” mensen naam? Er zijn al wat suggesties gedaan hier, maar dat is dan misschien makkelijker als er een beetje een richting is?
Punz
Geplaatst: 30-07-22 09:52
Stille meelezer komt nu toch onder meeleessteen vandaan om je van harte te feliciteren met je prachtige veulen!!
O wauw een bruin ff merrietje. Wat een dotje. Gefeliciteerd met haar. Ze is prachtig. Moet de naam met een v beginnen? Als ik een merrietje zou krijgen zou ze cataleya gaan heten. Aka catje