cruesli schreef:
Leuk dat je mee volgt
Ze zijn beide erg gaaf ja!
ElfBeau_067 schreef:Wat een dropje zijn al “je” nakomelingen! Silvester is ook echt heel schattig! Hij straalt wel dat Zilver-achtige uit als je begrijpt wat ik bedoel. Of is Zilver z’n moeder niet? Echt leuke veulens, althans, zo klein zijn ze al niet meer!
Ik snap wat je bedoeld. Ik zag ook direct een kleine (grote
) Zilver staan. Hij hinnekte heel lief naar mij. En dat klonk ook net zijn moeder. Ik ben gek op haar nakomelingen hihi
pien_2010 schreef:Ook mooi dit hengstje, maar anders mooi!
Ik snap wat je bedoeld! Hij is ook wat barokker vind ik. Minder luxe. Maar dat heeft ook wel weer wat!
StalMelyn schreef:Laventhe is wel echt een plaatje. Misschien wel de mooiste voor mij persoonlijk.
Silvester wordt flink! Stoere hengst om te zien, veel power straalt hij uit. Worden zijn manen bijgehouden of wil het bij hem niet zo groeien?
Ik mis bij hem, zo van de foto, het oog dat Zilver, Laventhe en Minthe wel hebben. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik ben het met je eens. Laventhe is de knapste. Dan vind ik Silvester de beste bewegen. Wat loopt hij met een enorme kracht
en Minthe...dat js gewoon mijn alles, mijn knuffel, mijn toekomst. Zo heeft elk veulen weer wat hihi. Qua oog zal hij meer het oog van Omer hebben. Dat viel mij op toen de koper van aankomend veulen ze naast elkaar zette

Zijn manen worden niet bijgehouden. Hij staat in het zwarte woud en daar zijn echt abnormaal veel kleine rot vliegjes. Ik had er ook enorm last van en Silvester moest hier heel erg aan wennen. Eerste dag had hij direct al gezwollen koker, buik en benen van al die vliegjes. Hij heeft dan helaas ook alles afgeschuurd. Het gaat nu gelukkig weer helemaal goed en is gewend aan al die vliegjes. Hij schuurt niet meer. Zelfs nu in de winter zijn er enorm veel zwermen vliegjes! Niet normaal.
De manen zijn bijna in een record tempo weer aangegroeid. Ik denk zeker dat ze zo lang als Laventhe kunnen worden, maar betwijfel of dat het gaat doen omdat de eigenaar de paarden nooit vlecht. Dan zullen de manen constant gaan afbreken en nooit lang worden
Meneer is vandaag 2 jaar

Niks veranderd toch 
Zilver moet nog maar 34 dagen, dat gaat ook snel!