arm ding ziet er ook erg oncomfortabel uit Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
YvonneV schreef:Waarom heb je overdag het alarm niet om? Vrienden van mij waren er van overtuigd dat het veulen 's nachts zou komen want dat deed deze merrie altijd. twee weken gewaakt. 's middags rond drie uur ff boodschappen doen en toen werden ze gebeld. Kijken op de camera en toen lag het veulen er al naast.

(voor het idee nog even hoe ukkie ze is, Regliss die voor haar staat is slechts een D-pony van 1.48, Sven die achter haar staat een Welsh van 1.35)
)
)
truus1957 schreef:Kan me voorstellen dat je toezicht nodig hebt na al die gebroken nachten
(je moet wat om wakker te blijven
) Ohja en dat je 'snachts de hond kwijt kan raken in je eigen woonkamer. Heb zelfs nog met een zaklamp onder de bank geschenen, en kwam op een gegeven moment tot de conclusie dat ze zich had opgerold in het uiterste hoekje van mijn dekbed
Ook totaal niet reageren dat ik haar riep ofzo..

Ik schrok me dood toen ik wakker werd, dacht echt dat de boel niet gewerkt had dus als een dolle inloggen op de camera. Maar dat deed het wel, denk dat ze veel staand heeft geslapen want vanmorgen ging ze pas liggen.

)