Leuk rijtje foto's zo! Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leuk rijtje foto's zo!
) dus dat lijkt weer te duiden op staand.
. Het was echt een hoopje ellende toen ik aankwam. Ze is goed verzorgd, er lag voldoende eten in de stal. Maar allemaal dingen die ze niet lust... als ik haar buik en gewichtsverlies zag denk ik zo dat ze geen hap heeft genomen. Daarnaast duidelijk onthusts van alles wat er gebeurt was, het is normaal een dame met een vlotte babbel maar nu was ze heel terughoudend.

Ik zag de buik van Kirs wat bewegen en toen ik voelde drukte er wat tegen mijn hand. Ik heb het ook nog voor jullie proberen te filmen, maar drakenkind is cameraschuw en hield zich gelijk rustig.

En mooie halsters maak je!
heel anders qua karakter dan Vu en Kirs, maar ook heel leuk. Het zal me ook niets verbazen als die als ze volwassen is de leidende rol op zich gaat nemen. Nu is het een soort anarchie, het is wel een groep maar iedereen doet maar een beetje haha. Vroeger met Pas stond hij duidelijk wel aan het hoofd, nu hebben we geen pony die de leiding op zich wil nemen (Kruse en Vu) of dat kan (Kirs). Kruse en Vu boeit het weinig, zolang ze hun ding maar kunnen doen en Kirs maakt te veel drama om serieus genomen te worden. Ik denk dat Relpda stabiel genoeg is om later die rol op te pakken zonder er misbruik van te maken. We gaan het zien.

KittyDylan schreef:Ik heb hem ook eidelijk even ingevuld. Wat is ze nog bescheiden vergeleken met mijn ponies
Hij/zij is lekker aan het dansen in de buik van Kirs momenteel...
Ben benieuwd of ze op jaar verjaardag nog een dikkie is of dat er dan al een veulentje langs staat. Kirs is zelf jarig op 11 maart, dus ze zou zichzelf een veulentje cadeau kunnen doen.
Hoe verveelder zij kijkt hoe leuker het wordt