Hahahaha, ja ik dacht nog... Geef haar expres geen pijnstilling want misschien doet ze dan wat rustiger aan. Die vlieger ging niet op.
Maar we denken dan maar dat ze zich toch nog goed genoeg voelt en dat ze momenteel extra voorzichtig met zichzelf is door er (naast die galop) niet teveel op te steunen? Gelukkig liep ze in stap gewoon goed, dus hoop dat 't gewoon goed beurs is. En tja, meer rust dan nu kunnen we haar niet geven he.
Ja ze draagt van de zijkant echt super bescheiden! Bij haar zie je 't vooral aan de voorkant. Moet zeggen dat ik ook niet verwacht had dat ze het enorm zou gaan laten zien (doet ze al meer dan ik had verwacht eigenlijk). Ze is namelijk zo rank van zichzelf en normaal moeilijk dik te krijgen. Gelukkig gaat dat sinds de dracht wel goed.
Dat terug in conditie zal dit jaar nog niet van toepassing zijn. Ik laat haar dit jaar sowieso weer dekken! Als ze haar veulen heeft gehad laat ik haar nog eens checken door een dierenarts/chriropractor/osteopaat. Eens zien wat hij ervan vindt... Als ze dan vervolgens wel goed loopt en het werk wat op zou kunnen pakken dan weet ik dat voor 't jaar erop. Een jaar meer of minder maakt voor haar ook allemaal niet meer uit na 5 jaar revalideren en proberen....
En als dan blijkt dat ze toch niet meer goed gaat lopen dan is ze alsnog drachtig en is 't sowieso prima.
Ik hoop dat ze wel gewoon goed gaat lopen... Dit hoeft niet ohz, maar gewoon los bewegen en het vrijspringen. Wil haar toch nog erg graag ster proberen te krijgen. Gelukkig hoeft ze daarvoor niet per se ohz.
Laatst bijgewerkt door Selente op 02-03-21 10:15, in het totaal 1 keer bewerkt