Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

knap hoe je alles voor elkaar hebt gekregen, er komt vast een plaatje uit!!
Vanmiddag zal ik even een buikfoto en uierfoto maken.
Laten we het hopen. 
Het komt nu zo dichtbij!
:Jorienn schreef:Ik herken het niet (helaas, want het is dat ik een ruin heb maar ik zou zoooo graag een veulen van hem hebben) maar ik kan me wel goed voorstellen dat zwangerschapshormonen gekke dingen met je doen. Is ze als je met haar bezig bent wel braaf?
Gen doet het steigeren juist als ik iets met haar doe. Vooral als we klaar zijn (bv. bij het verlaten van de bak of terugwandelen naar de boerderij), dus geen protest tegen werk ofzo (ze hoeft qua inspanning ook niets meer, alleen als ze uit zichzelf fris is, laat ik haar bijvoorbeeld draven aan de longeerlijn of los door de bak rennen).
Ze is het levende bewijs dat naarlingen nog wel bijtrekken.

Maar een week geleden at ze twee dagen achter elkaar haar brokken niet goed op. Toen was ik wel enorm in paniek, want er is nog nooit een dag geweest in de 6,5 jaar dat ik haar heb dat ze zich niet in recordtijd volschranst. Gelukkig bleef ze wel hooi eten, anders was ik echt naar een kliniek gesjeesd met haar, dan zou er écht iets mis zijn. 
Eerder een soort VreetTV.
) de inloggegevens hebben.
"Gelukkig" ben ik angstiger voor spinnen dan voor ratten en muizen.
:

Nog 10 dagen te gaan tot ze veilig is, nog 30 dagen te gaan tot haar uitgerekende datum.