Was inderdaad fijner geweest om gewoon een ja te horen (of oké, een nee, al was ja wel leuker geweest
).
Maar we gaan nu vanuit dat ze leeg is.
Morgen middag komt de dierenarts om Odie in te enten, zal haar dan ook even vragen hoe en wat.
Behalve een ronde buik, is ze verder ook niet echt dik (ook niet mager
). Wormen heeft ze niet (getest en deze week krijgen ze sowieso nog Pramox), maar zal haar vragen of ze idee heeft waarom.
Sowieso was zeepaardje hormonaal beetje van slag dit jaar, werd heel moeilijk hengstig, heel veel kleine eitjes en uiteindelijk had ze er 3 zitten. Dierenarts op station zag het dit jaar veel door waarschijnlijk de rare zomer (geen echte winter, maar wel lang). Hij maakte zich verder ook niet echt zorgen dat er iets niet goed zat.
Maar goed, heel jammer, maar nu lekker met haar aan de hand werken en dan na de winter aan het werk en kijken of we onder het zadel verder op kunnen gaan pakken. Ze vind werken ook heel leuk en doet het super fijn, ook een heerlijk beestje om mee te werken. Dus genoeg leuks te doen met haar zelf.

Ook nog even kijken of ik haar komend jaar dan laat dekken. In ieder geval zal het meer gedoe worden, want ze kan dan niet op station blijven. Odie alleen laten is geen optie en haar (+veulen) mee nemen wil ik niet, blijft lekker thuis. 
Toevallig vanmiddag ook de dekbonnen binnen gekregen, ben er nog steeds niet overuit welk stamboek ik het veulen ga registreren...
En dacht er wel over uit te zijn wat naam van baby gaat worden, zowel voor merrie als hengstje, maar begin nu toch weer te twijfelen. 
Maar...
Willen jullie mee duimen dat Odie morgen goed reageert op de inenting?