ZEG! Wil je dat wel laten TS? Ik ververs regelmatig en zie dat je een bericht hebt geplaatst dus ik denk ja hoor.., het is er. Gaat het om groentesoep met ballen Ze laat je nog wachten tot het weekend... dan is de zomer zonnewende. Oh en het is een vosmerrie met bles
Libera
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-20 21:36
Haha nou je zou zomaar gelijk kunnen krijgen! Idd wel een mooie dag om geboren te worden.
En ja Ijsselmeer gaf voornamelijk vossen en bruinen, dus ik denk dat Lana zelf sowieso homozygoot is voor agouti en vos ( die laatste kan ook niet anders want dan was ze bruin geweest )
Vader Koning DG is zelf bruin, net als zijn vader Bordeaux. Moeder is een vosmerrie van Jazz....
eva1969
Geplaatst: 16-06-20 22:03
Libera schreef:
Ik zal haar zometeen gaan vertellen dat ze het veulen eruit moet bonjouren! De wortel werkte niet en de gootsteen ontstopper ook niet...
Aha! Daar gaat het mis, je moet ook haar staart optillen en even met een zaklamp schijnen. Anders kan die kleine toch nooit de uitgang vinden!
Ooooh wat spannend, zag dit topic toevallig voorbij komen. Hopelijk komt ie nu snel.
Wij hadden jaren terug een alpaca die lang op zich liet wachten, dus die hebben we Finally genoemd, misschien ook iets voor deze? (ik heb er nu een die ook al RUIM over de datum is maar wel zo dik als wat Toch ff scannen binnenkort)
Stay Inside vind ik trouwens ook een grappige hihi.
Ben benieuwd! Je bent in ieder geval al bokt beroemd voor je vreselijk spannende topic!
LuffB
Geplaatst: 17-06-20 22:33
I rather not Gotcha Found the exit Please put me back Fully grown Perfect timing
Patience hahahahahahha
Perfection takes time
Of op zijn Nederlands... 2 woorden, 9 letters Duurt lang