En gisterenavond heb ik haar weer teruggebracht naar de wei. Dus ik vertrek zo alsnog voor een paar daagjes naar mijn vriendin (ze is ernstig ziek, dus voor mij ook belangrijk om nog even te gaan) en hopelijk kan ik dan maandag zonder zorgen mijn operatie in
Ik krijg net een filmpje van hoe Fi over de wei loopt en je ziet er niets aan
In Drenthe is het leuk. Heerlijk rustig en vandaag even kort over de hei gewandeld.
Ik krijg iedere dag updates en filmpjes van Fi, dat ziet er gelukkig goed uit!
Ik ben nog een klein beetje bang voor hoefbevangenheid, omdat ze natuurlijk 1,5 week niet veel gras heeft gegeten. Maar als zondag nog steeds alles goed gaat, denk ik dat ik met een gerust hart (o nee, niet helemaal ) het ziekenhuis in.
Ik word geopereerd aan mijn heup. Ik had heupdysplasie en 13 jaar geleden hebben ze een stuk bot van van scheenbeen in mijn heup gezet om de kom wat groter te maken. De laatste maanden kreeg ik steeds meer pijn. Foto’s en CT scan hebben uitgewezen dat er botwoekering is ontstaan bij het geopereerde deel, dus dat doet pijn en mijn heup is inmiddels versleten. Ze gaan nu eerst de operatie van 13 jaar geleden ongedaan maken. Mocht dat niet voldoende verbetering bieden, krijg ik een kunstheup. Maar eerst dit proberen.
Gisteren ben ik weer bij Fi geweest. Ze loopt goed, zet af en toe nog een pijnlijke misstap. Maar met buiten wandelen vond ik haar traag en niet zo blij. Daar baal ik dan weer van. Ik wil een vervelende, irritante Fi, want nu vind ik het extra lastig dat ik haar na vandaag even niet zie. Misschien kan ik na een paar dagen wel langs als iemand me brengt, maar ik kan natuurlijk niet de wei op...
En toen had Fi vandaag nog twee uitbraken van de zweer in haar kroonrand zitten.. logisch dat ze nog niet lekker liep. Maar wel prachtige foto’s gemaakt door NorwayFjord
Ik open straks en anders dinsdag nog even een topic