En een uiervergelijk van vorige week vrijdag en vandaag. Ze vordert netjes
En het geupdate stemlijstje: Kuilder- smokey black merrie - 15 april Jolene85 - smokey black hengst - 15 april novaaaasje - smokey black hengst - 15 april Birdie60 - bruine merrie - 15 april Djuulsie - valk hengst - 16 april tinkert_tje - bruine merrie - 16 april Rebecca - zwarte merrie - 17 april xPabloBokt - smokey black merrie - 17 april Salinero123 - 17 april - zwarte hengst _Dominique - valk merrie - 17 april Cynthia82 - valk merrie - 18 april Stalkertje - valk hengst - 19 april salatiga1995 - smokey black hengst - 19 april Sylver - smokey black hengst - 20 april PerleB -smokye black hengst - 20 april Riel - smokey black merrie - 20 april turtlelito - zwarte hengst - 21 april Noisy - bruine merrie - 21 april nardxash - smokey black merrie - 22 april Dido2316 - bruine merrie - 23 april Meile - valk hengst - 24 april PrimaDonna_ - bruine hengst - 25 april Flux - zwarte merrie - 26 april _KiMbErLeY_ - zwarte hengst - 26 april Neon - palomino merrie - 28 april Laylah2002 - valk hengst - 28 april Evelien__ - smokey black hengst - 29 april
Graag het lijstje niet quoten, anders wordt dit topic straks een wildgroei aan gequote stemlijstjes en wordt het zoeken naar de berichten die er echt toe doen. Dat leest niet fijn
Fi en Bel gaan vast dit jaar, maar met ons geluk komen ‘ze’ pas volgend jaar (of niet). Zorg jij nou maar voor een palomino merrie, dan kan ik weer slapen.
salatiga1995
Geplaatst: 21-03-20 18:32
Cynthia82 schreef:
Fi en Bel gaan vast dit jaar, maar met ons geluk komen ‘ze’ pas volgend jaar (of niet). Zorg jij nou maar voor een palomino merrie, dan kan ik weer slapen.
Moet je tegen Bel zeggen! Ik zit net zo hard te hopen
Die tietjes ik weet het ook niet hoor. ik kijk gewoon maar heel goed naar suzie haar gedrag want ik weet niet of die tietjes echt zo betrouwbaar zijn hihi