oh wauw wat zijn ze leuk ik ben echt groot fan van shetjes en zeker in allerlei kleurtjes (sorry heb het niet zo op het gewone vos..) ben heel erg benieuwd wat er uit gaat komen (maar jij zelf vast ook haha) nog gefeliciteerd met de goedkeuring van Olaf! Zeker verdiend, wat een knapperd is het ook
En wat super fijn dat de 2 opvangers niet drachtig zijn, dat zal wel een flinke opluchting zijn of niet..?
Ik ben lang niet meer op bokt geweest maar ga proberen weer actief te volgen!
SoofO
Geplaatst: 20-02-20 04:55
Heerlijke teddyberen
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-20 22:03
Bedankt Biancaatje! Ik ben uiteraard ook erg benieuwd! En nu Olaf goedgekeurd is, Kriebelt het wel om wat meer focus op de shetjes te leggen. Ik vind die super kleine bolletjes haar echt zo geweldig
Ik volg al een tijdje mee. Wat gaaf dat Olaf is goedgekeurd! Wat is zijn volledige naam en wat heeft hij voor premie gehaald op de keuring? Ik vind hem zo gaaf!
Olaf heet Leandro van het Hofeind. Bij de Belgische shetjes werken ze niet met premies. Er is een veterinaire keuring waar ze door moeten zijn en nadien moeten ze bepaalde minimumscores halen om erdoor te zijn. Ik weet niet meer hoe het orecies zat. Ze moeten in elk geval minimum 71% halen om goedgekeurd te worden en nog eens 60% minimum op een bepaald onderdeel. Olaf zat bij de 4 juryleden tussen de 79 en de 84%. Dus best netjes!
Bij mijn moeder heb ik 3 stalketjes met 2 ruime paddocks. Daar staan ze om te bevallen. Of pony's waarmee ik aan het werk ben, of soms ook dekhengst en de merries die gedekt moeten,... Want daar is camera, en maar 1km hier vandaan. Dus als ik de voortekenen zie ben ik ruim oo tijd. De rest staat op een andere plek.