Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinniie schreef:Ja maar das toch bij elk veulen zo? Niet iedereen wil uiteindelijk hetzelfde, het is net super leuk om hen van veulen af te zien opgroeien en alles te weten wat er mee gebeurd is... als je een 4 jarige kant en klaar koopt wil je dikwijls niet weten wat die al meegemaakt heeft :/
Tis gewoon een heel slechte periode, er wordt te veel rommel gefokt waardoor de prijzen gekelderd zijn.. ik zie 2-3 jarige voor 2000€ verkocht worden enzo..
Fotsy schreef:Bovendien vind ik dat er teveel mensen zijn met een paard die het eigenlijk niet kunnen betalen. Iedereen wil een paard tegenwoordig. Ze willen dan ook echt heel veel voor een prijsje. Vraag me dan af of ze wel de kosten kunnen betalen.
Tinniie schreef:Ja en iedereen wil wittekoppen.. Voor Ollie krijg ik nog wekelijks berichten hoewel ik overal in het dik NOT FOR SALE heb staan als ik foto’s post etc..
[ [url=m/6EqsmO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja het is snel gegaan ineens hè! Qua uier blijven ze hangen... heel klein beetje begonnen. Binnenkort eerst verhuis, dan mogen Jade en Satinka naar huis komen om te bevallen, en mogen de 3 mannen bij Missy en Bolleke op de wei