Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lante schreef:oji schreef:Nou dat is echt iets heel anders hoor. Eerst even nadenken voor je iets gaat roepen.
Dit topic gaat over een pensionhouder die stro steelt en hier oneerlijk hierover is. Jij gaat TS verwijten dat zij (ook) niet eerlijk is. Het is tevens een bijzondere aanname dat ik niet na zou denken.oji schreef:Ik zeg nergens dat het TS haar eigen schuld is dat haar stro uit de stal gejat wordt. Ik zeg ook nergens dat ik dat goedkeur. Ik geef alleen aan dat als TS zo'n moeite heeft met mensen die in haar gezicht liegen en dat ze eerlijkheid zo hoog heeft staan, dat ze zich daar zelf ook schuldig aan maakt.
Waarom moeten op Bokt altijd de TSsen heilig verklaard worden en mag je ze nooit een spiegel voorhouden over wat hun eigen acties zijn? Want ja, ik vind het kwalijk dat haar stro gestolen wordt en ja daar zou ik zelf ook enorm pissig om zijn. Maar ja, ik vind ook dat er op TS haar gedrag een en ander aan te merken valt, nl dat zij niet de het lef heeft de pensioneigenaar er ècht op aan te spreken, maar wel haar verhaal op internet plaatst waar bekenden van de staleigenaar, of mede pensionklanten, dit zouden kunnen lezen. Dat vind ik nl bepaald ook niet zo netjes.
Ik ben het niet met je eens. Je mag naar mijn mening (en ook volgens de wet) best anoniem en zonder namen te noemen overleggen hoe je een dergelijke zaak netjes en zonder conflict op zou kunnen lossen en dan in het gesprek de keuze maken de pensionhouder een soort ‘voordeel van de twijfel’ te gunnen en nog een kans te geven om escalatie te voorkomen.
meggiemeg schreef:Met 2 pakken vlas ga je niet voldoende onderlaag maken die ook echt droog blijft, dat is wat je wilt lijkt mij. Ik heb mijn paarden vlas staan en begin met een lege nieuwe stal altijd met 5 pakken, box is 3 x 4. Als je laag met vlas niet dik genoeg is gaat de laag nat worden en stinken. Hoe dunner je laag vlas hoe meer je er uit moet scheppen en daardoor ook duurder in gebruik.
Paardenfann4 schreef:Rapsodie is niet hard, dat is heel fijn en koeien eten dat zelfs. Ik heb het al jaren als bodembedekking en dat bevalt ons veel beter dan vlas of ander strooisel. Heb nog nooit irritatie bij uiers gehad of waar dan ook. Dus ik weet niet wat voor spul jij dan hebt maar die ervaring hebben wij totaal niet.