Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben teveel met rijden bezig nu Citaat:Mayasfrenk - 9 april / merrie / donkerbruin met 2 x wit
Fotsy - 14 april / hengst / zwart sabino
Muronia - 15 april / merrie / zwart sabino (4 x witbeen en bles)
_sharonnn - 17 april/ hengst / bruin / aftekeningen heb ik de ballen verstand van, al gok ik wel dat er een bles(je) komt
Namira542 - 18 april / Hengst / Zwart sabino (2 hoge en 2 lage witte benen, buikvlekkjes en bles)
Prrrr - 24 april / hengst / zwart sabino (4 witte sokken, een bles en een buikvlek) - droombaby!
. Het scheelt dat ik niet met mijn rijpaarden fokken moet. Ligt zeker nog wel in de planning maar de komende jaren nog niet.
en dat terwijl ik juist altijd zo’n fan ben van jullie! Nou dan maar braaf vanaf nu volgen
Citaat:Mayasfrenk - 9 april / merrie / donkerbruin met 2 x wit
Mala26 - 16 april / merrie /zwart sabino (4 hoog oplopende witte benen, brede bles en buikvlekken)
_sharonnn - 17 april/ hengst / bruin / aftekeningen heb ik de ballen verstand van, al gok ik wel dat er een bles(je) komt
Namira542 - 18 april / Hengst / Zwart sabino (2 hoge en 2 lage witte benen, buikvlekkjes en bles)
Prrrr - 24 april / hengst / zwart sabino (4 witte sokken, een bles en een buikvlek) - droombaby!

Citaat:Mayasfrenk - 9 april / merrie / donkerbruin met 2 x wit
Mala26 - 16 april / merrie /zwart sabino (4 hoog oplopende witte benen, brede bles en buikvlekken)
DemiSisa - 21 april / merrie / zwart sabino (3 hoge witte benen, bles, buikvlek)