Zou je niet teveel zorgen maken ts, elk paard is nou eenmaal anders. Maar met jouw geschiedenis snap ik dat je extra voorzichtig bent. Hopelijk is het niets ernstigs. Dit was mijn merrie vorig jaar met nog 50 dagen te gaan
Zilver is gelukkig helemaal goedgekeurd. Het is oedeem Goed in de gaten houden. Mocht ze melk lekken direct bellen. Heb het veulentje via de echo gezien. Super leuk!
Gelukkig kabayo. Ik snap dat je voorzichtig bent met je mooie merrie! Fijn dat er niks Aan de hand is.
Kabayo
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-19 22:22
Dankjewel allemaal. Het was heel bijzonder om de echo te zien. Eerst lag hij vrij ver achter aan en begon te schoppen naar de dierenarts haar hand. Daarna was ie t zat en "verdween" in mamas buik. Eentje met karakter Hij lijkt op de echo een mooi luxe hoofdje te hebben De dierenarts verwacht ook geen complicaties met de bevalling in de zin van verkeerde ligging oid. Lag netjes met 2 beentjes en hoofdje de goede kant op ook een opluchting!
Vandaag trof ik haar zo aan Wie kan het lezen? Dat is beter Vandaag even lekker zonder zadel gestapt. Ook goed voor haar oedeem Samen met mn maatje
De mijne is eerder uitgerekend dan zilver en mijn teller staat nog op 44 dagen of ik tel gruwelijk verkeerd
Zilver ziet er wel supergoed uit!
Kabayo
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-19 21:10
CubaLibre schreef:
Hoeveel dagen reken je kabayo?
De mijne is eerder uitgerekend dan zilver en mijn teller staat nog op 44 dagen of ik tel gruwelijk verkeerd
Zilver ziet er wel supergoed uit!
Ze is veilig vanaf dag 320. Dus ik reken tot dag 320 haha. Nog 58 dagen tot 340 dagen.
Dankje!!
Paint_Lover
Geplaatst: 31-03-19 23:55
Oke, helder! Ik dacht al dat ik ze zag vliegen
Ik reken tot 335 aangezien Jill de vorige keer met 336 beviel en ik het gevoel heb dat ze dat mss deze keer niet eens zal gaan halen (iets met ze gaat ineens gruwelijk hard ).
Gisteren haar verwend en even in de tuin gezet om lekker te grazen. Ze vond het heerlijk Ze moet nog 35 dagen tot veilig! Gaat nu echt hard. Ben ook echt aan het aftellen
Vandaag de dag dat Lady haar knappe veulen verloor En dat ze zelf kapot scheurde van binnen En dat ze moeder werd van topper Dirk Erg spannend want zilver is maar 3 dagen later uitgerekend...