Ik volg jouw topics al een tijdje, reageer nooit zo snel, maar wil nu toch even kwijt dat ik het ontzettend met jullie te doen heb... Het ongeluk blijft jullie maar achterna zitten, bah..
Heel veel sterkte deze komende periode! Ik duim nog steeds voor een goede afloop voor Elin!
PowerPoef
Geplaatst: 20-11-17 21:17
Even onder de meeleessteen vandaan: Heeeel veel sterkte, zo naar dit!
Ik hoop zo dat jullie woensdag " goed" nieuws te horen krijgen en dat er nog een ander behandelplan ligt. Niet na Gambler ook nog eens Elin na zo'n stom ongeval.
noomie1
Geplaatst: 21-11-17 10:17
Oh wat vervelend! Ik heb dit helaas toendertijd ook gehad met een jaarling.. Zij bleef toen ook hangen met haar been en is toen ook gaan trekken. Zij heeft helaas toen wel beschadigingen opgelopen en is daarna ook geopereerd. Met heel veel tijd rust en liefde is dit uiteindelijk allemaal goed gekomen. Nu 4 jaar later loopt ze zelfs in de sport!
Mocht je vragen hebben dan staat mijn inbox open voor je!
Vandaag met de arts gesproken. Elin heeft wisselend koorts maar de ontstekingen zijn redelijk onder controle! Dat is opzich 'goed' nieuws.
De wond hangt nog aan 1 hechting vast dus ze verwachten dat de loshangende lap zal afsterven. Maandag willen ze een foto maken om te kijken of er een chip van haar bot af is gekomen en of ze weer geopereerd moet worden om dit te verwijderen .
Als dit niet het geval is willen we haar naar huis halen en hier verder gaan met wondzorg..
Hij belt me morgen weer op na de verband wissel om te vertellen hoe het er dan uit ziet.
De dierenarts belde vanmiddag. Het ziet er een stuk beter uit onder het verband!!
Het stuk wat afgestorven is, hing los in het verband maar daaronder zat al dichte roze huid en het pus werd ookal minder.. Pff eindelijk wat beter nieuws gelukkig. We zijn er nog niet maar dit geeft toch meer hoop dan van de week .