Wat is hij knap, lijkt idd erg op zn moeder, Ook weer een stevig formaatje he?
Hoort hij eigenlijk? Ik vraag me dat dikwijls af bij tovero’s met veel wit. Ik dacht dat doofheid toch vooral met splash (2) in verband gebracht werd namelijk.
Klopt idd hij is ook weer flink, lijkt erop dat Belle grote veulens produceert haha . Hij hoort wel, denk dat dat idd vooral bij Splash (2) voor komt. Belle hoort ook gewoon .
Hier niet zoveel spannends te melden, Biscuit is vandaag 343 dagen, Fierté 329 dagen, bij beide nog niet echt veel verandering. Biscuit dr uier is wel al bijna wat hij moet zijn, maar verders niks, ph zakt niet. Fiertè heeft nog steeds niet heel veel meer uier, wel voelt t hard, kan haar nog niet testen. Hope is over 3 dagen ook safe .
Hope is nu 321 dagen, ph tussen de 6,8 en 7,0. Die van Biscuit nu idem ook tussen de 6,8 en 7,0. Fierté kan ik nog niet testen, heeft nog steeds niet echt veel meer uier. Zul je zien komt die van Hope straks als eerste of allemaal tegelijk zeker .
Alles was toen straks nog t zelfde. Wel zag ik net op de camera dat Biscuit ff erg onrustig was, erg met dr staart zwiepen, naar dr buik slaan en bijten, maar nu is ze weer rustig
joey2010
Geplaatst: 06-04-18 21:16
Zou het dan toch vannacht gaan gebeuren!
Fotsy
Geplaatst: 06-04-18 21:29
spannend mijnlieverd, zou het dan eindelijk toch
rocymax
Geplaatst: 06-04-18 21:40
Ik ben nog net op tijd om te volgen! Wat een prachtige paarden heb je en mooie hengsten uitgekozen.
Nou denk niet dat er vannacht iets gaat gebeuren , ph nog t zelfde, heb dr verder ook niet meer onrustig gezien. Hope dr ph is ook nog t zelfde, wel heeft zij echt witte melk al. Fierté verders ook nog geen verandering.