Wow, links echt helemaal bol en rechts is er amper iets x"D Ik kan niet wachten tot ( hij/zij ) geboren is ;-; Ik heb nog niet geraden dacht ik.... 23 juni, hengst, bruinbont? XD Zie je net dat t merrie zwartbont is, want alles is omgekeerd bij mij x')
Weer even een update Giv is inmiddels 180 dagen wat betekend dat ze zondag al 6 maanden drachtig is. Het schiet voor mijn gevoel nu echt op 'Helaas' hebben we Giv en Prada vandaag noodgedwongen moeten verhuizen vanwege een droes uitbraak. Met onze drachtige Giv willen wij geen enkel risico lopen dus ze is vandaag samen met Prada verhuist naar een fijn plekje bij iemand aan huis. Gelukkig zijn wij en onze paarden heel goed terecht gekomen op dit fijne plekje maar uiteraard hopen we dat het mee gaat vallen op stal en dat we snel weer terug kunnen met de paarden.
Dat is schrikken!!! Gelukkig hebben jullie ze hopelijk op tijd weg kunnen krijgen!
pradadaan
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-18 10:30
Eerste nacht is goed gegaan. Altijd even spannend hoe ze een nieuw ritme oppakken. Van een eigen box naar een loopstal samen en van 6 uur smorgens op de paddock nu om 8 uur eten en dan het land op. Maar ze doen het super
Cashmiro heb ik nauwelijks zien bewegen in de buik. Hij was toen al lui hahha
pradadaan
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-18 21:39
Wat een klote dag vandaag Ik heb vandaag onze hond Luna moeten laten inslapen. Ze was al op leeftijd en sinds vorige maand wisten we dat ze ziek was maar wat blijft dit vreselijk, ik ben er echt even goed stuk van
Giv en Luna waren ook altijd helemaal gek op elkaar dus deze foto's zijn mij nu ineens zoveel meer waard als vanmorgen
Och wat verdrietig dat zeg.. veel sterkte! Je paarden zien er goed uit. volg nog steeds in stilte mee omdat ik zo nieuwsgierig ben naar het veulen maar wilde je wel even sterkte wensen met het verlies van je maatje