Mizora schreef:Wat een banketstaaf van een paardenhouder sta je bij. Ben je ondertussen inderdaad hard aan het rondkijken waar ze heen kan zodra ze weer vervoerd kan/mag worden? Of laat hij haar nu wel echt in de paddock staan met jouw eigen hooi?
Ze staat nu idd in de paddock met natuurhooi. Straks ga ik even langs om te kijken hoe het met haar is.
Ook de vrouw van de stalhouder is op de hoogte en haar heb ik nog even gevraagd hoe ze erbij stond; die heeft het hart op de tong dus ik geloof wel dat ze nu nog in de paddock staat.
En ik heb al een plek achter de hand.
Of ze daar op haar plek is, is natuurlijk altijd afwachten, maar ik ben verder een relaxt paard dus verwacht niet direct problemen. We kijken intussen rond, want een PP zou bijv. ideaal zijn, maar je zit dan toch vaak met doe-het-zelf (helaas voor mij nogal lastig) en nemen ze wel drachtige merries op...? En bovendien in deze regio vrijwel niet te vinden. Maar ik hou in die zin voor het perfecte plekje wel mijn ogen open, al heb ik nu mogelijk een erg fijn plekje gevonden... maar ik wil nu echt goed om me heen kijken en alles in kaart brengen, want kijken kan geen kwaad om een goed beeld te hebben van wat er in een straal van pak em beet 20 km te vinden is, waar en exoot als de mijne met een eigenaar als ik
welkom is.
De stalhouder is oud en je merkt echt dat ie nu ouder wordt en moeite heeft met dingen onthouden en dat maakt het alleen maar lastiger, want er waren afspraken en die zijn ineens allemaal "foetsie". Gebeurde wel eens vaker, maar ging daarna al een hele tijd goed. Leeftijd speelt ongetwijfeld een rol. Maar dat is taboe.