Minco denkt bij Keet een hengstje en bij Blonde een merrie. Ik denk beide een merrietje. Kleur geen idee. maakt me ook niet uit zolang alles maar gezond is en de mama's de bevalling goed door staan.
Grappig om te lezen jullie....ik heb werkelijk geen idee gevoel en geen wensen, overal blij mee als merries en veulens het goed doen.... Ik heb wel gedroomd van 2 zwart bonte merrieveulens....
Ik heb echt geen idee. Bij Chaske had ik over hem gedroomd, en bij Yazhi. Beide waren uitgekomen. Nu droom ik over mn eigen merrie. Ik ga vannacht even proberen te voorspellen
Voorlopig was Keet weer ontsnapt, lisa komt met alarm en Keet duwt haarhard opzij, lisa ligt ergens met singel in doorloop en Keet is free...mocht met mij mee iedereen laatste hooi geven, en mannenclub is nu nog van streek maar helaas niet als vorig jaar terug op stal singel om en sneeky bevallen....
Keet en ik hebben ook hard gelachen....en best grappig Keet hangt heel erg aan mij aan t eind dracht..kan niet met en zeker niet zonder haar, bijzonder dier