Het klopt inderdaad dat de temperatuur zakt voor een bevalling. Ik ga me dus niet heel erg druk maken om die 35.8. Ze zag er niet uit alsof ze ineens ziek was of dergelijke . Nu net klaar met eten dus maar weer even spieken bij mevrouw hoop toch wel dat het nu echt aan de gang is anders weet ik het ook niet meer
sharon2013
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-17 18:58
Temperatuur is weer omhoog naar 37.1. Bij bo was haar temperatuur ook eerst even laag en daarna weer normaal te noemen.
Haar kling is nu ook meer open dan vanochtend en nog steeds rood van binnen.
Vind haar nu ook weer wat onrustig ze heeft naar mijn idee niet super veel gegeten. Temperaturen vond ze ook wat minder leuk nu, ze bleef moeilijk stilstaan terwijl ze normaal bij wijze van spreken gaat staan slapen.
Edit: ze heeft ook op haar zij gelegen want 1 kant zit vol met vlas en ze had net nog een flinke poetsbeurt gehad.
Echt..... arme jij..... t zal er toch wel een keer uitkomen??
sharon2013
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-17 15:59
Djoopie schreef:
Echt..... arme jij..... t zal er toch wel een keer uitkomen??
Mag ik toch wel hopen
Heb ook het idee dat het nu niet lang meer moet duren, zeker niet na haar gedrag gisteren wat ze vertoonde. we blijven haar dus gewoon in de gaten houden
Mevrouw loopt nog heerlijk in het rond! Ze loopt wel verschrikkelijk moeilijk, ze heeft er echt last van. Zoals al gezegd heb ik maandag dus ook nog melkstrips besteld. Deze heb ik gisteren binnen gekregen.
Gisteren en vanochtend 6.5/7.0 het kleurt er een beetje tussen in dus zal wel een 6.8 ongeveer wezen.
Heb wel het idee dat vanochtend haar buik nog verder gezakt is (als dat nog verder kon) vond haar ineens niet meer zo breed.
Vandaag 330 dagen dus we wachten weer rustig af al ruim 2,5 week bijna 3 loopt ze ready in het rond.