Prachtig ben erg benieuwd naar zijn kleur. Lijkt zo wel dubbel crème ja.
stal_HD
Geplaatst: 03-05-17 10:54
Lijkt mij ook dubbel verdund. En wat een ongelooflijk mooi snoetje. Je wordt op slag verliefd. Ik ben super blij voor je. Heerlijk genieten van je nieuwe wonder. en ondertussen stiekem mocha in de gaten houden. Dat duurt ook vast niet lang meer.....
Pandakaas
Geplaatst: 03-05-17 12:02
Wat een heerlijk snoetje
Tosadog
Geplaatst: 03-05-17 12:54
Super gefeliciteerd Linda met dit mooie mannetje, het is je meer dan gegund!! Hij is prachtig
Wat een plaatje! Gefeliciteerd! Heerlijk dat alles goed gegaan is, het is je gegund! Xx
Meavey
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-17 18:03
Ze staan nu even buiten, nog best fris met het windje, maar even lekker grazen en rollen ook voor mamma Peach. Ze is weer erg blij met haar kind, grote zus Mocha vond het ook heel leuk maar mamma Peach dacht daar anders over, Mocha mocht er niet bij haha. Daardoor helaas beetje onscherp.
Ik ben verstopt!
Het is nu echt wel duidelijk een cremello of perlino, manen en staart zijn wel duidelijk nog witter als het lijfje, dus daarom neig ik naar cremello, maar we gaan wel testen want dat blijft toch gokken. Blesje van pappa, en hij heeft 2 witte voetjes achter. Het is een heel lief nog een beetje verlegen mannetje.