Je vlecht inderdaad het uiteinde mee in de volgende, beetje kijken hoe strak je het doet. Ik had de laatste denk ik te strak waardoor het fout ging.
Gewoon een keer proberen en als het toch niet mooi is dan kan je de manen alsnog kortwieken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Helaas doe je er natuurlijk weinig aan, dus eerst maar mijn vader (met stoere auto met winterbanden) lief aangekeken of hij niet spontaan heel veel zin had om de paarden even gedag te zeggen. Gelukkig was dat geen probleem, dus had ik zelfs assistentie tijdens het foto's maken en de eerste 20 auto-km's waren overbrugt. Eitje dus zou je zeggen.
en alleen geïnteresseerd in eten: de ultieme eigenschappen van een succesvol fotomodel. Dus snel de staart uitgeborsteld zodat ik nog het idee had dat ik iets aan haar toonbaarheid had gedaan. Dan het halster om, naar de vaste plek glibberen en na het klaarzetten van Kirs heel voorzichtig achteruit snelwandelen zodat je niet met camera en al op je plaat gaat.
.

). Hij heeft voor mijn pony's nooit wat met paarden gedaan, maar kan ondertussen Kirs longeren, mijn Rarebier in bedwang houden,voeren en mesten haha. Dus die is wel wat gewend, hij vond het alleen maar grappig dus
. Hij stond ook een meter of 5 van haar vandaan, dus op veilige afstand.
Hoe dikker ze wordt hoe erger een propje het wordt haha.
.

)
. Soms ben ik een beetje jaloers op ze haha.
Kan me ook wel voorstellen dat het af en toe vervelend is voor volgers als je denkt dat er een update is en dat er dan alleen een gokje geplaatst is maar ik lees er altijd gewoon overheen en ga verder
) en betrokkenheid is ook leuk natuurlijk. Dus ik heb even een formuliertje opgezet waarin je kan gokken, eerste pagina is standaard geslacht - kleur - datum en wie wil kan daarna nog door met een pagina gekke gokjes
. Dan hebben we wel de gokjes (en die kan ik bijvoorbeeld na een update even onderaan in een lijstje zetten) en eventueel statjes als dat leuk gevonden wordt, maar dan hebben de gewone meelezers er minimaal last van.
? Klik op deze link:
.