Jaaa, ik ben er ook weer bij! Voor het derde jaar alweer! Dat worden weer slapeloze nachten Ik ben wel erg benieuwd naar alle 7(!) Veulens, al ben ik altijd grote fan van Amy
Hoe gaat het met de veulens van vorig jaar? (Of heb ik dat helemaal gemist?)
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-16 14:37
Het gaat heel goed met hen, dikke bolletjes haar op pootjes zijn het nu
Muronia
Geplaatst: 29-11-16 14:48
Ik kijk natuurlijk ook weer graag mee! Voor mij het derde jaar nu . Zou het helemaal leuk zijn als mijn eigen nieuwe bolletje wol ook een veulentje zou verwachten, maar dat weet ik over een paar weekjes ! Dan kan ik mooi vergelijken met de jouwe Marije.
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-16 17:16
Spannend Murosch!
Net de eerste uierfoto gemaakt, nog weinig te zien behalve haar hahaha.
Toch al wel een mooi buikje hoor! Ach gus en dat snoetje
xjessie74
Geplaatst: 05-12-16 11:11
Leuk! Ik ga weer volgen! Altijd zo leuk om mee te mogen gluren! Het ziet er altijd zo mooi en netjes uit bij jou. Ook erg leuk de overzichtsfoto van het terrein en de stallen! Heel veel succes voor jullie en de dames uiteraard en op naar allemaal mooie veulentjes!
pretty
Geplaatst: 06-12-16 11:50
Wat een leukerd is Daisy toch!
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-16 23:56
Een paar foto's van Party Girl en Misty, die zijn tenslotte ook volgende maand al uitgerekend Foto's zijn van eerder deze week, had ze nog niet online gezet.
Misty lijkt op die foto ook echt wel een reusje vergeleken met de andere Ze krijgen mooie buikjes!
stal_HD
Geplaatst: 07-12-16 19:07
Idd nog bescheiden buikjes. Nu valt het reus zijn van misty wel mee. Ze staat ook aan de andere kant van de stal met lagere muurtjes. Ook erg vertekenend...
Volgens mij is Rebel zijn buik vergelijkbaar met die van PG . Mathilda: Ik zie het grote van Misty ook niet, maar misschien omdat wij weten hoe groot ze zijn dat het ons niet opvalt. Vergeleken met Cookie en Honey klopt het wel natuurlijk .