, vooral melissa wil een 3 kleur, ik weet eigenlijk niet wat ze als 3 kleur ziet haha, ik ben gek op zwart, maar wat eruit komt blijft een verassing en is altijd leuk Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, vooral melissa wil een 3 kleur, ik weet eigenlijk niet wat ze als 3 kleur ziet haha, ik ben gek op zwart, maar wat eruit komt blijft een verassing en is altijd leuk 
Pandora_love schreef:ja klopt chimera is niet te fokken, dat is toch een foutje in dna, dus 2 verschillende dna's gemixt?, klopt dat veel mensen bruin bont 3 kleur noemen, terwijl een gewone bay met zwarte manen geen bonte word genoemd, vooral melissa wil een 3 kleur, ik weet eigenlijk niet wat ze als 3 kleur ziet haha, ik ben gek op zwart, maar wat eruit komt blijft een verassing en is altijd leuk

StormMilagro schreef:Skylar is bay dun tobianoje kunt nu alleen zijn mooie aalstreep niet zien.
Dat zou nog bijna meer 3-kleur zijn hè Kwita, die aalstreep is weer anders van kleur dan zijn bruin en wit
StormMilagro schreef:Skylar is bay dun tobianoje kunt nu alleen zijn mooie aalstreep niet zien.
Dat zou nog bijna meer 3-kleur zijn hè Kwita, die aalstreep is weer anders van kleur dan zijn bruin en wit
het duurt me allemaal veel te lang haha
Er stond een auto in de weg. 

Oeps...

Kon me niet inhouden. 
Citaat:Naam - Datum - Geslacht - Kleur
Sweetiee - 17 Juli - Hengst - bay tobiano
Pandora_love - 18 Juli - Merrie - Zwart bont
Igniss - 20 Juli - Merrie - Zwart
SuperAssie - 5 Augustus - Hengst - X