_l_amanda_l_ schreef:Mooie foto's! Het wordt al een hele dame!
Heb er eentje in het overzichtje gezet, voor in haar opgroei-plakboek..
[ [url=m/WaTKvT.jpg]Afbeelding[/url] ]
O wat gaaf gedaan Amanda !
En ja ze word ook echt groot.. maar wel heel lang gelijnd en rank...
(met een behoorlijk ramsneusje)
Ze heeft inmiddels dekenmaat 1.65.... pffff
Poontje moet dus dekens delen indien nodig hi hi hi
Ze is inmiddels wel dik bevriend met de shetlander Krummel
Die ook over haar waakt indien nodig.. hi hi hi
en ze is ontzettend lief... alleeen stilstaan is niet haar ding.. wat een ongeduldige puber
meid is dat
Ik ben eigenlijk benieuwd of alle enter pubers van die ongeduldige exemplaren zijn..
al tref ik haar ook heel vaak slapend aan hoor... dus misschien word ze er zelf ook wel een beetje moe van 

NienSCHaap schreef:Ze word al een echte dame

En Nien, heb je Play time nog terug gezien ?
Hoe is die geworden ? Die zal ook wel flink gegroeid.. zijn
Spam eens een foto als je tijd hebt ... ik ben zo super nieuwsgierig... doe maar in dit topic hi hi hi
dan maken we er een puber klasje van 
linnie050 schreef:Wat een knapperd!
Ze groeit mooo uit.
Ben ook benieuwd hoe groot ze straks wordt.
En wat leuk dat ze nog steeds bij je is!
Dank je wel, ja ze is zo een lieverd. En ook wij zijn super nieuwsgierig hoe ze gaat uitgroeien. Al hoop ik wel dat ze niet zo mega groot word. De intensie is om haar aan te houden. Ik zal zeker proberen af en toe in dit topic bij lees post te plaatsen.
LottieLover schreef:Oeh gefeliciteerd! En wat is ze al knap geworden

O wat leuk je volgt Carmen nog steeds...
Ik had nog nooit een volg topic gehad... maar ik merk dat ik het zelf ook zo leuk vind om het af en toe terug te bladeren. Hoe gaat ie bij jou ? Heb je ook zo een zin een paarden zomer
pien_2010 schreef:Heb je topic helemaal door genomen en genoten. Zonder enige kennis van zaken als het over dit ras gaat vind ik het een prachtig veulen idem jaarling. Een plaatje! Veel plezier met deze schoonheid!
Dank je wel... we zijn ook zo blij met haar... wij hadden ook helemaal geen idee van de PRE hoor ... Amanda moest me uit leggen dat het Pura Raza Espanjola heette.... ik zag gewoon in Breca een leuke Thell Well poowny waar ik heerlijk uren mee door het bos kon dwalen.. maar nu moet ik toch eerlijk bekennen dat het wel hele fijne paarden zijn.... gelukkig heb ik ontdekt dat ik vrienden heb die er veel meer over weten dus als ik wat wil weten kan ik het vragen... Maar het is soms toch wel heel anders dan de paarden die ik had. En Carmen is zoooo lief
ik ben benieuwd wat voor paard(je) jij hebt