Kleine meid is de boel weer aan het inspecteren; handjes op de rug, want zo doet opa dat ook altijd

Sonneke ook even een kappersbeurt gegeven, miss hair.

Weet iemand nog leuke friese namen met een K?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) echt prachtige dieren, mooie fijngesneden hoofdjes en wat een behang! Dat zou mij bijna weer in overweging nemen er een mooie Shetlandmerrie bij aan te schaffen haha! Ik ben ooit begonnen met Shetlanders maar nadat ik de ASPC's heb ontdekt was ik verkocht.

)
, he jammer! Schoonpa mag met handjes op de rug de honneurs waarnemen vandaag las ik
Het zijn zulke verschillende soorten pony's (bij jou dan paardjes) en toch zie je dan bij elkaar echt nog wel dieren waarvan je denkt 'hebben hebben hebben'. Alleen maar mooi toch? Wij letten inderdaad op mooie voorhand met veel behang, maar ook op lengte in de achterhand, mooie lange kruizen. Daar ontbreekt het nog weleens wat aan bij de shetten. Waar let je vooral op bij jouw ras? Je moet eigenlijk op een foto niet door hebben dat je naar een kleintje zit te kijken toch? Bij jullie valt die lange hals altijd zo mooi op.
Maar vannacht geen alarm gehad, dus toch rustig nachtje.
We krijgen dit jaar sowieso veel jong spul: konijntjes, lammetjes en kuikentjes hebben we al, maar er komen ook nog geitjes. Net een kinderboerderij
)
Jammer dat we zo ver van elkaar wonen, anders kwam je maar mooi een dagje hier...
Snellllll. Proficiat, dochters genoten dus! Wat is het?
Leuk dat je dochters erbij waren! Zo gaat het wel erg snel!