Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gett schreef:benieuwd hoe hij uitgroeit
SophievdV schreef:De kwaliteiten die hij nu heeft verdwijnen niet zomaar als hij ouder wordt. Daar zou ik mij geen zorgen over maken. Die massa komt ook goed. Ik heb al heel wat Florisjes gezien, en ze gaan als jaarling allemaal de lengte in. Dan vouwen ze plots uit. Echte naarlingen om te zien, maar dat is alleen maar gunstig voor de ontwikkeling.
Vergeet niet dat er via paps (Floris ) een lijn achter zit met grootramig merries die goed kunnen lopen. Zijn moeder haalde voor de stap 75, de draf 85 en de galop 80 punten.
Ik weet dat Floris bij lang niet iedereen even bekend is. Maar echt, hij fokt tot nu toe gewoon goed. En dat is ook bij dit veulen weer te zien. Natuurlijk doet moeders ook een duit in het zakje maar maak je geen zorgen over dat de kwaliteit straks weg zou zijn.
Mer1980 schreef:TS: Ik snap je volkomen, ik zou zelf Floris ook niet gauw gekozen hebben, maar gelukkig is de hengst zelf gaaf en mag je ook wel blij zijn met een hengstveulen, deze is qua papier wellicht niet het meest interessant als dekhengst (wellicht later als hij blijkt echt goed te presteren), maar qua karakter of als sportpaard natuurlijk wel top voor zover je dat nu al kan beoordelen natuurlijk.
Ik ga ook zeker volgen betreffende het veulen voor volgend jaar.