Nou, de twee halsteralarmen heb ik vandaag opgehaald en Silver en Isabella hebben ze om! Benieuwd hoe vaak ze me vanavond vals alarm gaan geven, dan issie in ieder geval goed getest
Haha, terwijl ik bijna klaar ben met typen krijg ik het eerste test-alarm van Isabella. EDIT: Alarm twee is ook al binnen

EDIT EDIT: Alarm 3 ook

Binnen een uur allemaal! Oh en daar is 4!

Silver had vanochtend ineens meer uier, dus ze is wel bezig. Ze heeft ook wel redelijk wat last van het veulen laatste dagen. Soms ligt ze heerlijk rustig, weet ze niet hoe snel ze omhoog moet springen, naar buik happen en stampen. Vrijdag is ze uitgerekend, vind ik een prima dag!

Isabella gaat rustig haar gang, nog steeds veel liggen, heel chagrijnig tegen de anderen. Uier is s'ochtends nog altijd meer dan s'avonds.

Violetta is ook langzaam begonnen met haar uier. Vorig veulen had ze echt wel een beste uier, dus als ik dat vergelijk moet ze nog wel een stuk.

Jenske doet het rustig aan, maar vertrouw haar niet helemaal. Vorige keer verraste ze ons ook. Denk dat het wel eerder komt dan de uitgerekende datum.
Verder zijn ze allemaal goed aan het verharen

Komen echt hoeveelheden af, poeh zeg!
Inderdaad wat jullie zeggen, gewoon even camera checken en dan kan je gewoon weer verder slapen of actie ondernemen! Voelt wel fijn dat ik er nu alles aan gedaan heb zodat ik er bij kan zijn