Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Emmarosaly schreef:Ik raak erg geïnspireerd door dit topic, ben namelijk zelf ook aan het kijken voor hengsten en eigenlijk niet aan een pony-hengst gedacht. Mag ik vragen hoe groot jouw merrie is?
Emmarosaly schreef:Ik raak erg geïnspireerd door dit topic, ben namelijk zelf ook aan het kijken voor hengsten en eigenlijk niet aan een pony-hengst gedacht. Mag ik vragen hoe groot jouw merrie is?
suffie schreef:Emmarosaly schreef:Ik raak erg geïnspireerd door dit topic, ben namelijk zelf ook aan het kijken voor hengsten en eigenlijk niet aan een pony-hengst gedacht. Mag ik vragen hoe groot jouw merrie is?
Ponyhengsten zijn zo leuk! Ze kunnen zeker je merrie aanvullen, zitten vaak beter in elkaar dan grote paarden, top-karakter, niet zo enorm hoog dekgeld, en vaak mooie bloedlijnen. Zeker de moeite waard om verder te kijken!
Setteli schreef:Emmarosaly schreef:Ik raak erg geïnspireerd door dit topic, ben namelijk zelf ook aan het kijken voor hengsten en eigenlijk niet aan een pony-hengst gedacht. Mag ik vragen hoe groot jouw merrie is?
Mijn merrie is 1.69 en heeft al eerder van een ponyhengst een veulen gekregen. Nl. van Power and Paint en die is nu inmiddels 4 jaar. Foto's staan wel aan het begin van m'n topic
Ik hoef ook niet zo nodig een paard en zeker als je iets kleiner wilt fokken is het super. En Don Cremello is een hele mooie langelijnde hengst die zeker een goede combi met een paard is. En dan ook nog eens een leuk kleurtje!