Ja Rosa 300 dagen vandaag! Nog 40 dagen te gaan, nog maar 20 dagen en dan is ze 'veilig'. Wachten duurt laaaang. En Rosa is het ook zat, dus hop met die klok!
Nou dat hoop ik zeker! Wie heeft het zonnetje verstopt? M'n moestuintjes vinden er ook niks aan zo hihi.
Ik zal beloven dat ik meer mee zal kletsen hihi. (Ik ben ook een verzorgster van dit gezellige clubje!)
Diane_Basje
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-15 12:39
Nou ik hoop ook dat er lenteweer aan komt. Pony's zijn in ieder geval goed aan het verharen
Nog wat dikke buikjes van gister
Rosa
Dolly
Jorja
Caitss
Geplaatst: 28-03-15 23:36
Vandaag heeft Dolly lekker buiten gespeeld met Whiskey, haar grote vriendinnetje. Ze mag dan wel aan het einde van de dracht zijn, maar spelen en uitsloven kan ze nog steeds als de beste!
Diane_Basje
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-15 23:36
Twee dagen geleden nog een schoppende Dolly-junior op de film weten te zetten
Caitss
Geplaatst: 28-03-15 23:47
Jorja is zo lief om ons te belonen voor het harde werk (lees haren verwijderen!).
Haha ja erg he. Buiken op pootjes.. Ja die uiers gaan inderdaad hard! Hopelijk hoeven we niet lang meer te wachten
Tinniie
Geplaatst: 02-04-15 20:31
Oooh ik vind Rosa echt zo'n mooie merrie he Die kling ziet er echt al vrij lang en dik uit.. Ik denk dat ze je niet zo heel lang meer gaat laten wachten
Wel leuk dat ze allemaal zo vlak bij elkaar uitgerekend zijn he!
Hoelang draagt een Welsh A gemiddeld? Is het 340 zoals bij grote paarden? Of toch meestal wat korter? Ik heb hier géén idee van
Dankjewel! Ik weet alleen van Rosa haar vorige veulens. Die kwamen op 345 en 339 dagen, waren beide hengstjes. Maar heb het gevoel dat ze nu harder gaat.
O kimley dus ook een drukke boel bij jou deze zomer!