Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
natasha1996 schreef:als merries dat hebben zijn ze dan drachtig ? heb laatst een pony op de markt gekocht die heeft dit ook..
janderegelaa schreef:Dat kan nog wel 2 weken duren als je de uier zo ziet.
Hopke89 schreef:Ze is chagrijniger naar mij en naar andere paarden maar soms kan ze echt een knuffel zijn en vandaag stond ze ineens met een ander paard te kroelen dus ze is een beetje wisselvallig maar naar andere (zelfs de eigenaar) is ze echt boos de eigenaar doet er nooit iets mee als leaser word je beschouwd als de eigenaar zeg maarOp stal waar ik veel help is er 1 die weet het eigenlijk elk jaar weer tijdens het boodschappen te plannenJe weet het nooit, als het maar rustig is op stal. Zou mij ook niets verbazen dat het veulentje 's nachts komt.
Is je leasemerrie ook anders nu? Aanhankelijker of juist minder aanhankelijk. Chagrijniger naar andere paarden? Soms zo bijzonder wat een dracht met paarden kan doen.
Hoe lang staat ze nu bij deze eigenaar, weet je dat toevallig ook? Hoe lang lease je nu?
Misschien valt er nog een kleine berekening te maken tot wanneer het veulen er toch echt wel moet zijn.
Hopke89 schreef:Weet een merrie die kan zeker nog wel een maand rond lopen met zo'n uier. Als ze gaan kegelen, daar kan je wat meer mee.
guusjew schreef:Ik lease haar nu 5 maanden en ze staat zo'n 11 maanden bij de eigenaar