Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wendyenbram schreef:Tja jij voelt je aangesproken, en schiet in de verdediging. Ik heb geen namen gezien, alleen alle reacties van TS gelezen. En in deze antwoorden alleen maar uitleg zien geven, en 10 tallen keren zien verdedigen waarom geen vee arts.

wendyenbram schreef:Zo ik heb alleen de reacties van de TS gelezen. Echter aan deze reacties kan ik al zien hoe het topic verloopt..... fijn zeg dat iedereen op bokt vanachter zijn/haar pc kan zien/weten wat er wel of niet aan de hand is met het paardje. Als TS van mening is dat het dier drachtig is, en daar alles op voorbreid, wat kan een dierenarts daar dan nog aan toevoegen? Tegen de tijd dat een dierenarts echt wat kan doen, zal deze er zo te lezen echt wel bijgehaald worden. TS succes en hoop op wat moois, en anders toch een ervaring (slapen op stal) rijker!!!
nogsteeds schreef:oke moest ik even weten, het ziet er dan ook erg armoedig uit. als er dan hengsten zijn losgebroken snap ik dat het ligt aan hoeveel aandacht er aan o.a. het welzijn wordt besteed.