Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maroes schreef:Even een reactie, zodat ik dit heerlijke topic altijd kan terug vinden. Wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat Elise!
ichelles schreef:respect voor het velen schrijven
en hou jullie graag een beetje in spanning
Wat zouden we doen... Mijn vriendin stelde voor haar morgen verder te vervoeren, zodat we allemaal tot rust konden komen. Ik twijfelde hier enorm over, want dat zou betekenen dat ze weer ergens moest wennen en ik was niet in de overtuiging dat de spanning morgen anders zou zijn. Het zou evengoed weer heel spannend worden, weliswaar met dat verschil dat we dan even wat meer hulptroepen zouden kunnen inzetten. Maar soms is dat niet altijd het beste om te doen.
Suelza schreef:Nicole schreef:Elise stil nou maar.. Je hoeft niet verder te vertellen het word een vos.. Geen discussie overmogelijk punt klaar.. Verhaal is niet interessant
Pfffff die van jou moet eerst... als ik een vos krijg, dan krijg je een stekelharige met overo gen...
sanne1992 schreef:Kan nu al niet meer wachten tot deel 6, dus kom maar op haha.
Maar even serieus, ik heb echt ontzettend veel respect voor hoe jullie dit aangepakt hebben. Ik begrijp een beetje dat dit zich allemaal al een aantal jaar geleden af heeft gespeeld? Ik ben dan ook ontzettend nieuwsgierig hoe het nu gaat, en hoe het in de jaren tot nu toe is gegaan met haar. En natuurlijk welke hengst, en wanneer komt het veulentje?
We'll get there!
Suelza schreef:Nicole schreef:
Wat ben je toch ook een ontzettende klier...
Edit...
Met klier bedoel ik kabouter...
[ Afbeelding ]