dank jullie, heb het even moeilijk nog , was echt zo een lieve kat en onze beste jager de laatste keer dat ze meeverschijnt, zo jammer maar ze was opslag dood dus ze heeft het nooit geweten en afgezien.
Toch deze avond nog wat foto's van Flo gemaakt want vind ze wel aan het veranderen, Kling begint te zwellen, buik is aan het krimpen , raar maar waar
bescheiden buik tietjes doen niks echt niks
en ja voor de ongelovigen onder ons inclusief mezelf, ze kan toch een puntige kont krijgen, voor haar normen uiteraard, vind je niet
En ja ze slaapt en rust dus best veel nu Hoop zo dat de nieuwe stallen af geraken tegen dat ze moet veulen, maar ik vrees ervoor, manlief denkt nog steeds van wel Maar ze zien er nu zo uit,
staldeuren liggen wel al klaar om geplaatst te worden en de buitenkant gaan we kaleien, dus nu de pannen nog
Dank je, vind ze niet overdreven dik op haar borst en schoft lijkt ze zelfs redelijk mager, heb de merriebrok terug wat opgedreven ten opzichte van de andere korrel. Heb ook de indruk dat er wat meer rust is op de hof sinds Bieke weg is . Behalve dat ik de deur had laten openstaan van de stal na een grondige uitmestbeurt (pfff 5 remorken) en Pruts even een wandelingetje aan het maken was op de binnenkoer, Marcel sloeg direct alarm, de lieverd. Gelukkig snel weer opgelost.
Dat worden mooie stallen! Bij Roxy is de buik ook iedere keer anders, dan puilt ie uit aan de zijkanten en de dag erna niet meer. Twee dagen later weer wel.
pretty
Geplaatst: 16-02-15 08:36
wat zei je dochtertje over de kat?
De stallen worden super,dat zie je nu al,en ik kom ze in het echt bewonderen deze zomer
Oh en inderdaad,haar kont is veranderd! Ik zou het voer ook terug opschroeven hoor!
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-15 10:47
Elena die zei, maar mama we hebben ariel en terence nog he aja en fonkel natuurlijk, ze is nu naar de kattenhemel. Kinderen die gaan daar zo goed mee om.
pretty
Geplaatst: 16-02-15 11:11
Mijn zoon zou daar niet zo goed mee omgaan denk ik. Knap van haar!
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-15 23:04
nog eens een postje omdat het nogal stillekes is bij Flo. Bijna 310 dagen
weinig veranderingen, uier doet niks, kling staat soms gezwollen en dan weer niet, en die buik ik word er gek van
soms is die weg
en dan is die er terug
ik voel het tot in mijn tenen, de laatste maand gaat in en dit wordt de langste maand ooit
hoop het, krijg best wel schrik of er nog iets inzit , merk dat haar buik veel minder beweegt dan pakweg een maand geleden, misschien dat het veulen geen ruimte meer heeft?
whhhhiiiiiiiiii ik ben zo benieuwd naar het veulen!!! Mijn merrie heeft 339 dagen gedragen, en dat hoefde ééécht niet langer te duren voor mij
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-15 11:08
Bedankt jullie stellen me al wat geruster, vind het zo opmerkelijk hoe ze ineens die buik kan wegsteken natuurlijk als je er zo vaak op zit te staren, zie je die ook niet meer groeien Bij roxy precies hetzelfde, verschil is enorm. Paardcool dank je
Aleyl ik vind het steeds spannender worden, soms overvalt de stress me even terwijl zij eigenlijk alsmaar rustiger wordt, slaapt heel veel.
Ik zie nu pas je topic prachtige stallen krijg je zeg en wowwww wat gaat snel bij flo!! Nog een paar daagjes tot veilig kan komen! Maar nog totaal geen uier... Mierela heeft al meer maar denk dat die nog wel eens snel zal gaan volschieten
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-15 13:48
Leuk nicole dat je komt kijken, we kunnen straks samen waken
Nicole
Geplaatst: 23-02-15 14:13
Fotsy schreef:
Leuk nicole dat je komt kijken, we kunnen straks samen waken
Heb je geen camera bij der hangen? Extra leuk met waken
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-15 14:22
Ja maar mijn vriend wil hem verplaatsen naar de nieuwe stallen, weet niet of dit haalbaar is dus nog even wachten en als het mij te lang duurt dan maar in de oude stal.
pretty
Geplaatst: 23-02-15 14:24
hier was dat ook zo dat de buik niet meer leek te groeien op het laatst. Komt wel goed met Flo hoor! Ze wacht gewoon tot ze in die prachtige stallen mag
Nikita deed de vorige dracht wel 2 maand over uier maken en nu maar een week ofzo! Dus het kan ook gewoon heel snel gaan. Is wel leuker als het dan ineens snel gaat natuurlijk!