Ja haar buik is inderdaad nog veranderd . Staat echt bol nu Normaal is Vanille echt enorm lief tegen andere paarden, maar vandaag deed ze toch beetje chagrijnig naar de rest. Wat gillen enzo Naar mensen toe wordt ze nu NOG aanhankelijker
Haha ze is enkel proper op de plekken waar haar deken ligt , voor de rest is het een vieze madam :p Altijd op de vuilste plekken neerliggen en rollen, en op haar kleur zie je dat juist zo goed Pff het wordt spannend nu , nog even en ze zit al op haar 300 dagen
maaike1994
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-15 01:24
Vanille is vandaag 297 dagen drachtig Uier begint lichtjes te verdikken
Vind het gewoon al spannend voor jullie! Wij moeten nog wat langer wachten maar dan kan ik vast meegenieten van deze dracht en bevalling en veulentje straks hihi!
maaike1994
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-15 23:01
Leuk dat jullie allemaal volgen ! Ze zit vandaag op haar 300 dagen Gisteren hebben we haar naar ons stallen aan huis gebracht, omdat we aan de stallen aan ons weide geen warm water en niet genoeg licht enzo hebben. Ik vond het veiliger om haar daarom naar huis te brengen. Ook gaat ze onder camerabewaking ! Vandaag heel de avond bezig geweest om de camera in orde te krijgen zodat hij via wifi werkt, bevestigen we hem in de stal, blijkt onze wifi niet sterk genoeg tot daar Dus morgen kijken of we iets van wifi-versterker ofzo er tussen kunnen doen
mogen wij dan ook volgen via de camera?? of hou je dat voor jezelf?
ik volg ook al een tijdje en ben toch ook wel heel benieuwd
Quarterboef
Geplaatst: 05-01-15 23:40
Ik ben heeeeel benieuwd wat er uit gaat komen! Je topic viel me net pas op, maar goed ook want ik ben altijd zo ongeduldig als ik nieuwschierig ben! Word vast een plaatje
Mendy1984 ik twijfel nog een beetje of ik de link hier ook zet. Vind het beetje een eng idee dat zomaar iedereen kan meekijken. De eigenaresse van Vanille (want wij leasen haar) kijkt uiteraard wel mee . En nog enkele andere mensen die ik ken ook. Leuk dat je ook volgt KellyOrazio ! Ik ben ook heel ongeduldig aan het worden nu
Spannend hoor Maaike! Ik zou zelf ook nooit mijn cam online zetten, hoogstens de link aan een paar vrienden geven.
Djoena
Geplaatst: 06-01-15 15:51
Ik inderdaad ook niet Al zou ik een linkje van Nille wel volgen! Spannend! nog maar even
Anoniem
Geplaatst: 06-01-15 21:49
Ah nu begint het echt aftellen te worden , onthul je geheimpje maar Vanille
maaike1994
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-15 22:33
De cam werkt !!! Ja ik ga hem niet online zetten, enkel de link doorgeven aan mensen die ik goed ken en graag willen volgen . Zo staat ze er nu bij , ze is in slaap aan het vallen, ben benieuwd of ze straks gaat neerliggen om te slapen